Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:55:14 GMT

حمایت استراماچونی از وریا وکریمی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۱۰۶

حمایت استراماچونی از وریا وکریمی

توقف لیگ به خاطر بازی‌های ملی به زیان تیم‌هایی است که در اوج هستند، ولی استراماچونی نمی‌خواهد این وقفه دو هفته‌ای ترمزی برای تیمش باشد

به گزارش "ورزش سه" ، استقلال در هفته‌های گذشته توانسته آماده‌ترین تیم لیگ برتر باشد. 5 برد متوالی تیم استراماچونی را به صدر جدول نزدیک کرده و به نظر می‌رسد این روزها هیچ رقیبی توان مقاومت برابر موج حملات آبی‌ها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال استقلال در ترکیب تیم ملی هیچ نماینده‌ای نداشت.


ویلموتس که کمتر از یک هفته مانده به بازی با عراق به تهران آمد، نام سه استقلالی را در فهرست نهایی‌اش قرار داد، با این حال هیچ‌کدام از آنها در امان برای یک دقیقه هم بازی نکردند. وریا غفوری، علی کریمی و سیاوش یزدانی سه ملی‌پوش استقلال بودند که فرصت بازی مقابل عراق را پیدا نکردند.


وریا در هفته‌های گذشته نمایش خیلی خوبی داشت و توانست پس از غیبت در اردوی قبلی به تیم ملی برگردد. با این حال ویلموتس همچنان ترجیح داد از رضاییان استفاده کند. کریمی هم که در خط میانی استقلال مهره‌ای کلیدی است روی نیمکت نشست و با وجود ضعف خط میانی حتی برای یک دقیقه هم به زمین نرفت. بازی نکردن یزدانی، سومین ملی‌پوش استقلال با توجه به حضور مدافعان باتجربه‌تر قابل انتظار بود، ولی در مورد دو بازیکن اول می‌توان تصمیمات ویلموتس را نقد کرد.


مربی بلژیکی پس از مصدومیت محمدی مجبور به یک تعویض اجباری شد، ولی در دو شانس بعدی هم ترجیح داد مهاجمانش را تغییر دهد. ماندن مسعود شجاعی در ترکیب و اخراج او در دقایق پایانی، این سؤال را به وجود می‌آورد که آیا کریمی نمی‌توانست یکی از گزینه‌های تعویض باشد؟


در نهایت ملی‌پوشان استقلال بدون یک دقیقه بازی به تهران برگشتند و به تمرینات تیم اضافه شدند. هرچند استراماچونی ترجیح می‌داد که آنها در تیم ملی بازی کنند و در شرایط مسابقه بمانند، ولی حداقل از این بابت خوشحال است که این بار اردوی تیم ملی به قیمت مصدومیت بازیکنانش (یزدانی در اردوی قبلی آسیب دید) تمام نشده و می‌تواند از آنها در بازی هفته آینده مقابل نساجی استفاده کند.


مربی ایتالیایی همچنین فرصت کافی دارد که این سه بازیکن را با تیمش هماهنگ کند. او در برخورد با ملی‌پوشان ترجیح داد به آنها روحیه بدهد و گفت که نباید این نیمکت‌نشینی آنها را دلسرد کند. تنها راه رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ادامه درخشش در ترکیب استقلال است و آنها باید هفته آینده مقابل نساجی یک بار دیگر توانایی‌شان را ثابت کنند.


توقف لیگ به خاطر بازی‌های ملی به زیان تیم‌هایی است که در اوج هستند، ولی استراماچونی نمی‌خواهد این وقفه دو هفته‌ای ترمزی برای تیمش باشد و به هر طریقی تلاش می‌کند تا بازیکنانش را از نظر بدنی و روحی به آمادگی برساند. استقلال با 5 برد متوالی توانسته به رده چهارم برسد و در صورت ادامه این روند نیم‌فصل را در رتبه بالاتری به پایان می‌رساند

استقلال تهران وریا غفوری علی کریمی آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری علی کریمی آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جدال تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر فصل جاری همچنان ادامه دارد. استقلال در پایان هفته بیست و ششم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین پرسپولیس نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد تا دو رقیب سنتی پایتخت همچنان برای کسب جام قهرمانی در تلاش باشند.

حالا سرخابی‌های پایتخت در چهار دیدار پیش روی خود که هر یک از آنها حکم فینال برای آنها را دارد باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که همچون خودشان دنبال امتیاز هستند.

پرسپولیس و استقلال سه بازی آتی خود را در تهران برگزار می‌کند. تنها تفاوت آنها در بازی خارج از خانه مربوط به نحوه سفر آنهاست. پرسپولیس با اتوبوس راهی قزوین برای دیدار با شمس آذر خواهد شد. این در حالی است که استقلال تهران برای بازی با نساجی به احتمال فراوان با هواپیما راهی ساری و سپس قائم‌شهر خواهد شد.

وضعیت جایگاه تیم‌ها در پایان هفته بیست و ششم نشان می‌دهد استقلال غیر از گل گهر سیرجان باید با سه تیم فولاد خوزستان، نساجی مازندران و پیکان تهران که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند بازی کنند. تیم‌هایی که بدون شک برای بقا در لیگ برتر چیزی جز کسب امتیاز از استقلال نمی‌خواهند.

پرسپولیس هم باید با هوادار و استقلال خوزستان که شرایط سختی در جدول دارند بازی کند که ناقوس سقوط در رختکن آنها به صدا درآمده است. همچنین سرخ‌ها با شمس آذر و مس رفسنجان که در نیمه بالای جدول حضور دارند هم بازی خواهند کرد.

جدول رقابت استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در ۴ هفته پایانی

شرایط سرخابی‌ها در ۴ هفته پایانی نشان از توازن در هر دو مدعی مقابل رقیبانی دارد که دنبال امتیاز از میدان مسابقه با حریفان پرطرفدار تهرانی هستند. باید دید آنها می‌توانند یکی پس از دیگری نبردهای خود را با موفقیت طی کنند یا کوچک‌ترین غفلت باعث سقوط از صدر به رتبه‌های دیگر می‌شود.

کد خبر 6099105 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ