Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه‌شنبه درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۰:۵۳ امروز حادثه‌ای در خیابان خاوران، خیابان بنی‌طبا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: در طبقه دوم این مدرسه سه‌طبقه یک کلاس درس ۱۵ نفره دچار حادثه انتشار گاز منوکسید کربن شده بود و عوامل اورژانس ۶ دانش‌آموز را که دچار مسمومیت شدید شده بودند به مراکز درمانی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹ دانش‌آموز دیگر که به حیاط مدرسه انتقال یافته بودند، در محل درمان شدند و پس از بررسی کارشناسان آتش‌نشانی مشخص شد نقص در دودکش موتورخانه این مدرسه موجب انتشار گاز شده است.

ملکی در ادامه از حادثه دیگر انتشار گاز منوکسید کربن در یک ساختمان مسکونی در خیابان ناطق نوری پاسداران خبر داد و گفت: در یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی به دلیل نقص در دودکش موتورخانه، انتشار گاز منوکسید کربن تمامی نقاط این ساختمان را فرا گرفته بود و ۱۵ نفر از ساکنان در وضعیت ناایمنی قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان هر ۱۵ نفر را از داخل ساختمان خارج کردند و برای درمان تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه کرد: در فصل سرما نسبت به ایمن‌سازی دودکش موتورخانه‌ها اقدام کنند.  

کد خبر 464156 برچسب‌ها گاز گرفتگی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گاز گرفتگی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد