Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:21:32 GMT

فقط سه نفر از آن ترکیب فیکس هستند!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۳۵۳

فقط سه نفر از آن ترکیب فیکس هستند!

پرسپولیس در شرایطی رودرروی نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت که یک بار در بازی‌های پیش فصل موفق به شکست این تیم در یک بازی دوستانه و تدارکاتی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی روز 10 مرداد درست در یک‌ماهگی حضور کالدرون در ایران و پرسپولیس برگزار شد و سرخ‌ها در نهایت با دو گل امیر روستایی و مهدی عبدی حریفشان را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آن مسابقه که پشت درهای بسته برگزار شد علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، محمد انصاری، آدام همتی، سعید حسین‌پور، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه، محمدامین اسدی و امیر روستایی در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کردند که از این جمع می‌توان احتمال داد تنها نفراتی مثل بیرانوند، سیدجلال و ربیع‌خواه در ترکیب اصلی به میدان بروند.


پرسپولیس در بازی‌های پیش فصل مقابل پیکان و گل گهر به پیروزی رسید، با نساجی مساوی کرد و به فولاد و سایپا باخت. البته تیم کالدرون در یک بازی تدارکاتی بعد از شروع فصل سایپا را شکست داد، اما نتایج بازی‌های دوستانه نمی‌تواند ملاک مناسبی برای پیش‌بینی نتیجه بازی رسمی دو تیم در مسابقه پیش رو باشد.


در واقع همان‌گونه که شرایط پرسپولیس نسبت به بازی‌های پیش‌فصل و دیدار 10 مردادماه تغییر بسیاری کرده، نفت مسجد سلیمان هم تغییرات زیادی داشته و طبیعتاً این تیم هم مقابل هواداران پرسپولیس نسبت به دیدار دوستانه‌ای که پشت درهای بسته برگزار شد، انگیزه و اشتیاق بیشتری خواهد داشت.


نکته جالب اینجاست که دو گلزن بازی دوستانه 10 مرداد بین دو تیم، یعنی عبدی و روستایی، شانسی برای حضور در دیدار جمعه ندارند. از یک طرف عبدی مدتی مصدوم بوده و بازی نکرده و از طرف دیگر امیر روستایی همراه تیم امید است و قرار است یک روز قبل از این دیدار با تیم امید مقابل تیم المپیک قطر در دوحه به میدان برود.

نفت مسجد سلیمان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!