Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد بلژیکی که در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل قبرس در انتخابی یورو ۲۰۲۰ صحبت می‌کرد، تازه ۴ ماه است که از استمفوردبریج به سانتیاگو برنابئو کوچ کرده اما به اعتقاد وی بنزما بهترین مهاجم کنونی جهان است؛ کسی که تا اینجای فصل جدید لالیگا در جریان ۱۵ بازی، ۱۱ گل به ثمر رسانده و دست‌کم در این مدت کوتاه می‌توان با هازارد هم‌عقیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد در نشست خبری تیم ملی بلژیک گفت: در این مدت متقاعد شده‌ام که بنزما بهترین مهاجم جهان است اما جدا از نقش وی به عنوان مهاجم، او به بهتر شدن باقی بازیکنان نیز کمک می‌کند.

هازارد در حالی این اظهارات را عنوان کرده است که درخواست‌های زیادی مبنی بر بازگردانده شدن مهاجم اسبق باشگاه لیون به تیم ملی فرانسه مطرح شده است.

بنزما از سال ۲۰۱۵ تاکنون و پس از دخالت در پرونده اخاذی از «متئو والبوئنا» هم‌تیمی اسبق خود در جمع آبی‌ها، هرگز به تیم ملی کشورش دعوت نشده است.

این در حالی است که «نوئل لو گرائه» رییس فدراسیون فوتبال فرانسه مدعی شده است که دوران حضور بنزما در تیم ملی این کشور تمام شده است و بنزما نیز در واکنش از مقامات این کشور خواسته تا به او اجازه دهند برای تیم ملی کشوری دیگر که برای اخذ تابعیت آن واجد شرایط است، بازی کند.

هازارد در پاسخ به پرسشی در خصوص تبعید و طرد هم تیمی خود از تیم ملی فرانسه، اظهار داشت: فقط برای او متاسف هستم اما بهتر است همیشه مقابل تیمی بازی کنید که بنزما را در اختیار ندارد.

شروع نه چندان امیدوار کننده هازارد در جمع کهکشانی‌ها با آغاز نسبتا تیره و تار سفیدپوشان در فصل جدید لالیگا مقارن شده است.

با این وجود، تیم «زین الدین زیدان» پس از لغزش‌هایی در ابتدای فصل، سرانجام به اصطلاح خود را جمع و جور کرد و پس از شکست غافلگیرکننده ۱۹ اکتبر مقابل رئال مایورکا، در پنج دیدار اخیر خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده است.

مادریدی‌ها در جریان این پنج دیدار در مجموع آمار تحسین‌برانگیز ۱۶ گل زده و پنج کلین شیت را برجای گذاشته‌اند اما هازارد معتقد است تیم برای بهبود هنوز جا دارد.

وی در این خصوص تاکید کرد: البته شما همیشه می‌توانید بهتر باشید؛ فکر می‌کنم رئال برای یک ماه فوق العاده بود؛ بازی‌ها را بردیم و تیم در حال پیشرفت است و این موضوع کار را برای من راحت‌تر می‌کند؛ سرعت پیشرفت خوبی دارم و باید به همین روند ادامه هم.

هازارد تا اینجای کار در جریان ۱۱ بازی با پیراهن رئال، تنها یک گل زده و چهار پاس گل برای کهکشانی‌ها فراهم کرده است.

برچسب‌ها رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی فرانسه ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی فرانسه ادن هازارد رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی فرانسه ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم