Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در جریان تجمع و راهپیمایی مردم در اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه کارشناسی شده سهمیه‌بندی بنزین، با موافقیت سران ۳ قوه مقننه، مجریه و قضاییه و تایید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در راستای مدیریت و توزیع بهینه سوخت اجرایی شده است، که طبق قانون لازم الاجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر طرحی به طور معمول محاسن و ممکن است، برخی معایب را نیز داشته باشد، که ممکن است این مصوبات با برخی از گلایه‌ها نیز همراه باشد و در این میان عده‌ای افرادی فرصت‌طلب با منحرف کردن مطالبات به حق مردم،به تخریب اموال و بیت‌المال دست بزنند که مردم از آنها فاصله گرفتند تا قانوان با متخلفان برخورد کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رفتار اغتشاشگران و آشوبگران که به طور یقین از استکبار و کشورهای غربی خط می‌گیرند و این رفتار آنها برای مردم قابل تحمل نیست. 

عباسی افزود: تجمع روز سه‌شنبه مردم استان، مشتی محکم بر دهان فرصت‌طلبان و سلطنت‌طلبان داخلی و خارجی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، مردم شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه در یک اقدام خودجوش با تجمع در مصلای امام خمینی (ره) نسبت به اشرار حوادث اخیر کشور اعلام انزجار و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

طرح اصلاح قیمت بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته است تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرده است

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد نرخ سوخت بنزین راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد نرخ سوخت بنزین راهپیمایی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد نرخ سوخت بنزین راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری