Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: با اراده‌ای که در ایران و پاکستان وجود دارد به راحتی می‌توانیم بر تروریست‌ها پیروز شویم. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان با ظهر امروز با حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارتش پاکستان با سرلشکر موسوی دیدار کرد

روحانی در این دیدار با بیان اینکه روابط صمیمی دو ملت مسلمان ایران و پاکستان ، سرمایه ارزشمندی برای توسعه همه جانبه همکاریهای مشترک است، گفت:  با اراده‌ای که در ایران و پاکستان وجود دارد به راحتی می‌توانیم بر تروریست‌ها پیروز شویم.

وی افزود: ایران از تلاش‌های همسایگان برای حل مشکلات کشورهای منطقه استقبال می‌کند و ما معتقدیم حضور نظامی آمریکا مشکلات افغانستان را دو چندان کرده است.

رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه ایران و پاکستان، تصریح کرد: روابط صمیمانه و علاقمندی دو ملت مسلمان ایران و پاکستان به یکدیگر سرمایه ارزشمندی است که می‌توان از آن برای تحکیم هر چه بیشتر روابط و مناسبات دو کشور در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

به گزارش تسنیم، فرمانده ارتش پاکستان روز گذشته وارد تهران شد و تا کنون با سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

R1429/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رئیس جمهور اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور اخبار پاکستان رئیس جمهور اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند

اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار است به دیدار رئیس جمهور بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با نتیجه 4 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و سیزدهمین قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها را به دست آورد.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است ملی‌پوشان فوتسال ایران روز چهارشنبه با رئیس جمهور کشورمان یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دیدار کنند.

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

شاگردان وحید شمسایی در سید اول مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان قرار گرفته‌اند و روز ششم خرداد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی