Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به صحبت‌های آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در راستای دریافت طلب بازیکنان تیمش و بحث اولتیماتوم خود در نهایت امروز پایان تهدید مرد ایتالیایی محسوب می‌شود و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هنوز برخی شاگردان استراماچونی پولی بابت مطالبات های خود دریافت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال بابت تهدید استراماچونی  از ۲ روز گذشته دست به جیب شده اند تا مانع استعفای سرمربی تیمشان شوند و شاید تا حدودی با پرداختی به بازیکنان موفق شده باشند از تصمیم استرا جلوگیری کنند، اما در این میان برخی بازیکنان نتوانستند مطالبات خود را بگیرند.

مسئولان باشگاه استقلال با دریافت بخشی از پولی که باید از حامی مالی می‌گرفتند موفق شدند طی ۲ روز گذشته پول برخی بازیکنان را به حساب‌های آن‌ها واریز کنند و تنها برخی از بازیکنان پول نگرفتند که ابهاماتی درباره دریافت نکردن پول طلب آن‌ها مطرح شده است.

با این وجود با پیگیری از مدیران استقلال مشخص شد واریزی از سوی حامی مالی و تامین منابع مالی به صورت پرداختی در چند قسط خواهد بود و تمامی بازیکنان آبی پوش از ۵ درصد تا ۳۰ درصد طلب‌های خود را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: استقلال در فیفا اسیر ۴۰۰ هزار دلار شد

به هر ترتیب استقلالی‌ها این روز‌ها با وجود اعتصاب و دریافتی‌های نصفه و نیمه قرار است روز چهارم آذر ماه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی بروند و بدون شک روحیه بازیکنان استقلال برای استراماچونی بسیار مهم است و این مربی در صورتی که امکانات مالی و ... برای بازیکنانش فراهم نباشد امکان دارد دوباره به مدیران استقلال اولتیماتوم بدهد و یا شاید هم استعفا کند.

البته پس از اولتیماتوم استراماچونی و بعد از پایان نشست خبری بازی با صنعت نفت مرد ایتالیایی اظهار نظر جدیدی درباره وضعیت طلب‌های بازیکنان خود نداشته و باید منتظر ماند و دید تصمیم این مربی در آینده برای ادامه همکاری با استقلال چه خواهد بود و شاید هم مدیران استقلال با پرداختی به تمام بازیکنان راه رفتن استرا را از تیم خود مسدود کنند و همه چیز ختم به خیر شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!