Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:36:50 GMT

مغانلو: الگوی من در گلزنی علی دایی است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۹۱۵

مغانلو: الگوی من در گلزنی علی دایی است

آقای گل حال حاضر لیگ برتر با انگیزه زیادی به دنبال بالابردن تعداد گلهایش در بازی های آینده است تا بتواند برای دومین سال پیاپی به این عنوان دست پیدا کند.

به گزارش" ورزش سه" شهریارمغانلو فصل گذشته و زمانی که به عنوان بازیکن سرباز در ملوان بازی می کرد توانست به عنوان آقای گل رقابت های لیگ یک دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازگشت به تیمش، پیکان در این فصل و در 10 هفته از مسابقات 6 بار گلزنی کرد و اکنون به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار دارد. البته که مغانلو دراین فصل با وجود مهاجمان مطرحی که در لیگ برتر هستند کار سختی برای تکرار این عنوان دارد اما او ثابت کرده که یک مهاجم گلزن است و تا این زمان از تمامی رقبایش عملکرد بهتری داشته است.


مغانلو درباره شرایط تیم پیکان در حال حاضر گفت:" ما چند هفته است که بازی های خوبی انجام دادیم و می خواهیم در ادامه نتایج خیلی خوبی بگیریم."


او درباره اهداف پیکان در این فصل از رقابت ها گفت:" تیم ما نسبت به دیگر تیم های لیگ برتری هزینه زیادی نکرده اما با وجود حسین آقا فرکی که نیازی به تعریف من ندارد توانسته ایم عملکرد نسبتا خوبی داشته باشیم."


مهاجم فصل گذشته ملوان درباره گذراندن دوران سربازی اش در این تیم قدیمی گفت:" زمانی که به ملوان رفتم بازیکن فیکس پیکان نبود اما وقتی برای سربازی به ملوان رفتم خداراشکر از نظر فوتبالی برایم خیلی خوب بود هرچنداز نظر مالی این دوسال چیزی برایم نداشت."


آقای گل حال حاضر لیگ برتر درباره گلزنی هایش گفت:" من همیشه سعی کرده ام از تک موقعیت هایم استفاده کنم اما همیشه تمرکزم روی موفقیت تیم بوده است؛ چه در ملوان و چه در پیکان این هدف اصلی ام بوده است. با اینحال به عنوان یک مهاجم نوک گلزنی را دوست دارم."

 


او که یک مهاجم پنالتی زن هم هست درباره پنالتی هایش گفت:" من سال گذشته 6 پنالتی را تبدیل به گل کردم و امسال هم سه گل را از روی نقطه پنالتی زده ام."


مغانلو درباره رقبایش در کسب عنوان آقای گلی در این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت:" امسال مهاجمان خیلی خوبی در لیگ برتر داریم و آقای گلی کار خیلی سختی است. استنلی کی روش مهاجم خیلی خوبی است ، شیخ دیاباته و علی علیپور هم مهاجمان خوبی هستند."


مهاجم پیکان درباره فشاری که در این فصل روی علی علیپور مهاجم پرسپولیس به خاطر گل نزدن وجود دارد گفت:" علیپور مهاجم خیلی خوب و گلزنی است. مهاجمی که آقای گل می شود را نمی توانیم بگوییم گلزن نیست. من فکر می کنم برای مهاجمان گاهی مشکلی از این دست پیش می آید و تمرکز بازیکن از دست می رود. البته که شانس در فوتبال تاثیرگذار است و گاهی توپ هایتان وارد دروازه می شود و گاهی نمی توانید گل خالی را بزنید."


اوبا اشاره به بازی آینده پیکان برابر پارس جنوبی جم که روز پنجشنبه قرار است برگزار شود گفت:" ما برای سه امتیاز به میدان می رود و فرقی برایمان نمی کند با چه تیمی بازی داریم. آقای فرکی تفکرش فوتبال تهاجمی است و به دنبال ارائه بازی تماشاگر پسند و پرگل باشیم."


مغانلو در پایان درباره الگوهای فوتبالی و سبک بازی اش گفت:" من در فوتبال دنیا بیشتر لوکاکو و زلاتان را دوست دارم اما الگوی ایرانی ام آقای دایی است."

پیکان علی دایی شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان علی دایی شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو