Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از حضور چهار کارناوال قصه گویی در دو فرهنگسرای حاشیه شهر مشهد، بیمارستان دکتر شیخ و راه آهن از برنامه های حاشیه ای جشنواره بین المللی قصه گویی در مشهد خبر داد.

ابراهیم زره ساز در این رابطه به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در حاشیه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 4 کشور، چهار کارناوال قصه گویی برای کودکانی که نتوانستند از اجراهای این جشنواره استفاده کنند، در بیمارستان دکتر شیخ، راه آهن و در حاشیه شهر مشهد در دو فرهنگسرای خادم الشریعه و بهرامن به  اجرای قصه گویی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه قصه گویانی از استان های یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان در این کارناوال ها شرکت دارند، افزود: این برنامه امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ساعت 9 تا 11 در فرهنگسراهای خادم الشریعه و بهرامن و بیمارستان دکتر شیخ برگزار می شود. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین کارناوال های قصه گویی عصر امروز و فردا نیز از ساعت 15 تا 17 در بیمارستان دکتر شیخ و راه آهن مشهد حضور خواهند یافت. وی افزود: امروز و فردا 4 قصه گو در بیمارستان دکتر شیخ و 4 قصه گو نیز در این دو فرهنگسرا و راه آهن اجرا دارند. زره ساز به نحوه اطلاع رسانی کودکان در فرهنگسراها اشاره کرد و گفت: فرهنگسراها در طول سال مخاطبان ثابت و خاصی دارند که یک گروه مخاطب این کارناوال ها این عزیزان بوده و همچنین از دانش آموزان مدارسی که اطراف فرهنگسراها حضور دارند نیز برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است. وی اضافه کرد: در بیمارستان دکتر به دلیل اینکه امکان گردآوردن کودکان در یک نقطه وجود ندارد، قصه گویان با حضور اتاق ها و بخش های مختلف بیمارستانی چندین اجرا خواهند داشت. گفتنی است؛ بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 4 کشور با حضور 30 قصه گو از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌ یزد، کرمان و هرمزگان در روزهای 28 و 29 آبان ماه در مشهد در حال برگزاری است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرزانه خالدی ۳۳ ساله در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی ، صاحب ۳ قلوی دختر شد.

دکتر ملیحه خلیلی  متخصص زنان و زایمان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان گفت : خانم خالدی به علت فشار خون بالا و پرخطر بودن در بیمارستان بستری و سه قلوها در عرض ۳ دقیقه که هرکدام به فاصله یک دقیقه از هم متولد شدند.

دکتر خلیلی ادامه داد در هفته سی‌وچهارم بارداری مادر ۳۳ ساله این نوزادان، با عمل سزارین به دنیا آمدند که  وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم که در حال حاضر در سلامت کامل هستند .

آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله، کارگر و در حال حاضر اجاره نشین است.

به گفته مهناز خیری متخصص کودکان و نوزادان قل سوم به علت نداشتن تنفس و گریه خودبخودی در بدو تولد، احیا شد و اقدامات درمانی لازم برای سه قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان انجام، که خوشبختانه قل اول باحال خوب به همراه مادر مرخص و قل دوم و سوم در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بستری هستند و وضعیت پایدار و مطلوبی دارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان