Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:34:32 GMT

سهمیه‌بندی بنزین تصمیم نظام بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۳۴۸

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تصمیم گیری درباره سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن؛ تصمیم نظام بود و همه مکلف هستیم برای تحقق این تصمیم پای کار باشیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) به قدردانی سرلشکر پاسدار محمدباقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی اشاره و اظهارکرد: در پی سهمیه بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی ها در بعضی از شهرهای کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تصمیم گیری سران سه قوا، افزود: معظم له در این حوزه، بیانات حکیمانه و شجاعانه ای داشتند که سخنان ایشان چونان آبی بر آتش بود و مقتدرانه اعلام موضع کردند.

اشتری خاطرنشان کرد: اظهار نظر حکیمانه مقام معظم رهبری، همواره روشنگر و تبیین کننده امور است و بعد از بیانات ایشان درباره تصمیم سران قوا درباره بنزین، شاهد بودیم که صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور، ادامه داد: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود و یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می کند.

براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: صیانت از جان، مال، ناموس و ... مردم از وظایف جدی پلیس است و اجازه نمی دهیم کسی نظم و امنیت حاکم بر جامعه را دچار اخلال کند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و اقتدار کشور خط قرمز ما است و همیشه در کنار مردم هستیم، ادامه داد: افتخار ما سبزپوشان نیروی انتظامی، سربازی برای فرماندهی معزز کل قوا است و در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، اشتری در خاتمه با خسته نباشید به پرسنل نیروی انتظامی عنوان داشت: معاونت اجتماعی ناجا در حوزه رسانه ای با مشارکت صدا و سیما، خبرگزاری ها، نشریات و ... اقدامات به موقعی در روشنگری و نشان دادن چهره واقعی اغتشاشگران داشت که از زحمات مجموعه معاونت اجتماعی ناجا قدردانی می کنم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت سهمیه بندی بنزین تصمیم نظام سردار اشتری قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس