Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:14:34 GMT

تیته: هیچکس با «پله» قابل قیاس نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۶۳۴

تیته: هیچکس با «پله» قابل قیاس نیست

«لیونل مسی» پس از اتمام محرومیت ۳ جلسه‌ای خود از بازی‌های ملی، گل برتری تیم ملی آرژانتین مقابل برزیل و همچنین گل تساوی‌بخش این تیم مقابل اروگوئه را در ۲ دیدار دوستانه به ثمر رساند.

«لوئیس سوارز» هم‌تیمی وی در بارسلونا برای ۹۰ دقیقه دشمن او بود اما به نظر مرد آرژانتینی دشمنی مادام‌العمری را به نام تیته برای خود دست و پا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود «ادینسون کاوانی» در جریان دیدار به اصطلاح دوستانه اروگوئه مقابل آرژانتین در تل‌آویو، لیول مسی را به دعوای فیزیکی دعوت کرده و مسی نیز در پاسخ گفته است که «هر زمان که تو بخواهی.»

این دومین بار در عرض چهار روز است که مسی درگیر صحنه‌ای جنجالی شده و با یکی از اعضای تیم‌های حریف دچار تنش لفظی پیدا می‌شود.

مرد آرژانتینی در دیدار تیم ملی کشورش مقابل برزیل در ریاض، با سرمربی سلسائو وارد تنش شد و براساس آنچه تیته گفته است، مسی به وی گفته «دهانت را ببند.»؛ البته این تنش با پاسخ‌های تند کاپیتان سلسائو مواجه شد.

و حالا سرمربی سلسائو با مسخره کردن ایده مقایسه پنج بار برنده توپ طلا با بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ برزیل و شاید جهان یعنی «پله»، آتش این دشمنی را شعله‌ورتر کرد.

تیته در این باره گفت: مسی بهتر از پله است؟ پله با هیچکس قابل قیاس نیست؛ هر کسی که بخواهد پله را با بازیکن دیگری مقایسه کند، هیچ درکی از فوتبال ندارد؛ مسی فوق‌العاده است اما در میان انسان‌ها این در حالی است که پله فراتر از انسان‌ها و پارامترها و معیارهای عادی است.

وی ادامه داد: به این دلیل که برزیلی هستم این را نمی‌گویم بلکه به این دلیل این حرف را می‌زنم که تاریخ را دیده‌ام؛ قدرت پله، سبک بازی او، تکنیک‌های فردی، توانایی سر زدن، قابلیت کار در چند پست، ۲پا بودن و انگیزه؛ اگر دنبال ایراد و نقص بگردید هیچ موردی پیدا نخواهید کرد.

قابل درک است که چرا برزیلی‌ها از مسی خشمگین هستند به ویژه به این دلیل  که آنها حس کردند که خیلی ساده بازی را به آرژانتین واگذا کرده اند؛ یک پنالتی که البته روی ریباند توسط مسی به تک گل بازی تبدیل شد.

و تیته که بیشتر از این گل بابت درگیری لفظی خود با مسی عصبانی است، در ادامه گفت: و اگر تمام این ویژگی‌ها کفایت نمی‌کند باید بگویم که پله کاریزمای شگفت‌انگیزی داشت.

تیته افزود: چند روز پیش چه اتفاقی برای مسی افتاد؟ من تنها از داور خواستم که به او کارت زرد دهد و او در مقابل گفت «خفه شو».

شاید مسی در این مورد بهترین نوع رفتار جوانمردانه ورزشی را از خود بروز نداده اما واکنش وی باید مورد بررسی قرار گیرد؛ او در جریان کوپا آمریکا کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) را به فساد و تدارک دیدن قهرمانی برای برزیل متهم کرد.

 با تمام این حرف‌ها، چیزی که اهمیت دارد این است که مسی بازگشته و تماشای بازی او لذتبخش است البته برای همه به جز تیته...

برچسب‌ها اروگوئه تل آویو لوئیس سوارز لیونل مسی پله تیم ملی آرژانتین ریاض تیم ملی برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اروگوئه تل آویو لوئیس سوارز لیونل مسی پله تیم ملی آرژانتین ریاض تیم ملی برزیل اروگوئه تل آویو لوئیس سوارز لیونل مسی پله تیم ملی آرژانتین ریاض تیم ملی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برزیل زیر آب رفت!

جاری شدن سیل و رانش زمین در برزیل در پی بارندگی‌های شدید چند روزه در این کشور منجر به مرگ دست‌کم ۵۶ نفر شده است. مقامات می‌گویند بیش از ۷۰ نفر در ایالت «ریو گرانده جنوبی» مفقود شده‌اند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • عکس/ برزیل غرق شد
  • فیلم/ برزیل زیر آب رفت!
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏