Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت:این شهید در دفاع از جان و نوامیس مردم از سوی عوامل اغتشاش گر مسلح مظلومانه به شهادت رسید.
سرهنگ جلیل زبیدی از عموم مردم شهید پرور خوزستان و شهرستان شوش دانیال خواست در آیین تشییع و تدفین این شهید عزیز حضور یافته و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز تجدید بیعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی گفت: حافظان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهند عده‌ای با اخلال در نظم جامعه و تعرض به امکان عمومی و خصوصی مردم امنیت آنان را خدشه دار کنند.‌
عوامل اغتشاش گر و دست آموز دشمنان بدخواه ملت ایران در روزهای اخیر با سلب آسایش و امنیت مردم مومن خوزستان به بهانه افزایش نرخ بنزین ، برخی اموال عمومی را به آتش کشیدند و زندگی عادی مردم را با اخلال رو به رو کردند.
مردم بصیر و آگاه خوزستان ،با حرکت خباثت آمیز  و شرورانه و دشمن شادکن عوامل شرور و اغتشاش گر فاصله گرفته و خیلی زود  چهره واقعی آنان را شناختند و صف خود را از آنان جدا کرده و اعمال زشت و خلاف قانون و منطق آنان را محکوم کردند.   

برچسب‌ها شهدا خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان شهدا خوزستان فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت