Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: حمید بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: تراز مالی شبکه «من و تو» نشان می‌دهد که از نظر اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته است. از 95 میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط 3 میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است.

وی گفت: این شبکه که از طریق تزریق پول و اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود به دستگاه تبلیغاتی پهلوی مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بعیدی نژاد پشت پرده مالی شبکه من و تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران

داوری در توییتر خود نوشت:نامه چهار عضو شورای شهر تهران به مهدی چمران نشان میدهد که مردم را با خرید ۵۵۰ میلیون یورویی اتوبوس برقی چینی مشغول کردند تا قرارداد‌های مساله دار ۱.۲۳ میلیارد یورویی زاکانی با کمپانی‌های چینی مخفی بمانند!

‌این قرارداد‌های خرید دوربین‌های هوشمند ترافیک و کنترل شهری (۴۰۰ میلیون €) ۱۵۰ هزار موتور سیکلت برقی (۲۲۵ میلیون€)، ۲۷۵۰۰ تاکسی برقی (۲۲۵ میلیون €) و ۱۰ هزار ون برقی (۳۸۰ میلیون€) از شرکت‌های بی نام و نشان چینی که برخی از آنان مانند شرکت Tidndy حتی نامشان در اینترنت هم نیست، فاقد توجیه امنیتی و اقتصادی بوده و باید توسط دستگاه‌های ذیربط بررسی شوند.


منبع: برترین‌ها

tags # علیرضا زاکانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • افشاگری همتی از نرخ تورم بانک مرکزی/ همتی: تورم فروردین ۱۴۰۲ «۶۳ درصد» بوده است/ پشت‌پرده گرانی ارز هم مشخص شد
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی