Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:04:51 GMT

اعتراف دبیرکل ناتو به وجود اختلافات داخلی بر سر سوریه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۷۹۵

اعتراف دبیرکل ناتو به وجود اختلافات داخلی بر سر سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه ناتو، «ینس استولتنبرگ» در نشست خبری با خبرنگاران در آستانه برگزاری نشست سران عضو این سازمان در هفتادمین سالگرد تاسیس ناتو، بر ضرورت تقویت اتحاد میان اعضای ناتو تاکید کرد.

دبیر کل ناتو همزمان افزود که البته اختلافات متنوعی میان اعضای این سازمان در موضوعاتی نظیر تجارت جهانی، تغییرات آب و هوایی و توافق هسته‌ای ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل ناتو همچنین این را نیز گفت که به تازگی وضعیت و تحولات در شمال شرق سوریه به موضوعات مورد اختلاف میان اعضای ناتو اضافه شده است.

سخنان دبیرکل ناتو در آستانه برگزاری نشست سران اعضای این سازمان ایراد شده که لندن میزبان آن است.

از سوی دیگر این اظهارات دبیر کل ناتو در شرایطی مطرح شده که پیش از این نیز، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه در گفتگویی اعلام کرده بود که ناتو دچار مرگ مغزی شده است.

اظهارات رئیس جمهور فرانسه علیه ناتو با واکنش‌های گسترده در میان کشورهای غربی روبرو شد و پس از آن مقامات فرانسوی تاکید کردند که این اظهارات به معنای تضعیف ناتو نیست، اگرچه این سازمان دارای مشکلات و چنددستگی‌های قابل توجه از جمله در جریان حمله نظامی ترکیه به شمال شرق سوریه است.

کد خبر 4776222

منبع: مهر

کلیدواژه: ناتو ینس استولتنبرگ ترکیه سوریه رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا فلسطین عراق سوریه ایران ترکیه روسیه دونالد ترامپ لبنان بولیوی ایوو مورالس فرانسه استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال دانش خودروسازی

نشست دوجانبه میان هیئت‌های طالبان در کابل و آستانه به رهبری وزیر صنعت و تجارت این گروه و معاون نخست وزیر قزاقستان برگزار شد.

در این نشست بر روی سرمایه‌گذاری مشترک در بخش‌ کارخانه‌های خودروسازی در افغانستان بحث و گفتگو شد.

همچنین، دو طرف روی استخراج معادن، صنعت ماشین‌آلات، تعرفه ترجیحی برای کالاهای افغان، فراهم‌آوری تسهیلات ترانزیتی، روابط بانکی، برگزاری نشست سه‌جانبه ترانزیتی میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان، انتقال سیستم اسمارت بریج[حکومت‌داری الکترونیک] قزاقستان به افغانستان، تبادل‌نظر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه