Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در پیشنهاد خود به سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه گزارش شهر هوشمند مهمان یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود با اشاره به این نکته که آقای ستاری در تاریخ کشور تحولی شگفت در حوزه نوآوری و فناوری ایجاد کرده است، گفت: جای تشکر از آقای ستاری وجود دارد که ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها را فراهم کرد و اعتقاد من این است پیشنهاد‌هایی که معاون رئیس جمهور برای توسعه استارتاپ‌ها مطرح کرد بهتر است بومی سازی و به پروژه‌ای قابل تحقق تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که زمینه تحقق استارتاپ‌ها در شهرداری تهران مطرح و فراهم است، گفت: این شرایط در حالی فراهم است که دیگر نهاد‌های مدیریتی نیز اطلاعات زیر مجموعه خود را در اختیار دیگر نهاد‌ها قرار بدهد و برای مثال می‌توانم به احداث رصد خانه شهر تهران اشاره کنم که اقدامی موثر و بزرگ برای ارائه اطلاعات مدیریتی و شهری بود که هر فرد و نهادی پس از بازدید از آن تصمیم گرفت که از این دست مجموعه‌ها در نهاد خود احداث کند.

سالاری تصریح کرد: پیشنهاد ما این است به جای احداث این چنین نهاد‌های اطلاعاتی بهتر است نهاد‌های مدیریتی اطلاعات خود را به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارند که بتوان بر اساس آن‌ها عمل کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس