Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز چهاردهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

سخنگوی قوه قضائیه در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و بخشی از صحبت هایش به حوزه فوتبال مربوط می شد. اسماعیلی در مورد پرونده فساد فوتبالی گفت:«این پرونده هنوز به مرحله صدور رأی نهایی نرسیده است. بخشی به دلیل ادعاهایی است که مطرح شده و اسناد آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این پرونده در مورد برخی قراردادها، دلالی ها و شرط ‌بندی ها رسیدگی هایی انجام شده و بخش‌های دیگری از این پرونده در دادسرا مفتوح است. فساد در فوتبال به معنای عام کلمه بخشی از آن را شرط بندی‌ها و قرارداد‌هایی که با بازیکنان منعقد شده، تشکیل می‌دهد. ما به این بخش‌ها رسیدگی کرده ایم و بخش‌های دیگر نیاز به رسیدگی بیشتر دارد به همین دلیل این پرونده هنوز مفتوح مانده است.»
اسماعیلی در مورد نتیجه رسیدگی به پرونده مدیرعامل اسبق پرسپولیس هم توضیحاتی داد:«این فرد چند پرونده داشته که برخی منتهی به صدور رای شده و حکم صادر شده اما نمی توان جزئیات همه را بیان کرد و تا امروز ۴ فقره محکومیت برای این فرد گزارش شده است. محکومیت با آنچه مطرح شد مبنی بر حبس های طولانی سازگار نیست.» سخنگوی قوه قضاییه درحالی درباره پرونده‌های یکی از مدیران عامل پیشین باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد که نامی از او نبرد. حال سوال این است؛«مدیرعامل ‌پرسپولیس که ۴بار در دادگاه محکوم شده‌، کیست؟»
در این میان گمانه زنی ها بسیار زیاد است اما در اغلب آنها نام یک مدیرعامل که مسئولیت های متعددی در زمان دولت احمدی نژاد داشت، وجود دارد. فردی که پرونده های دوران مدیریتش تا همین امسال هم در جریان است و طلبکاران باشگاه برای احقاق حق خود هنوز مشغول شکایت و پیگیری هستند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان