Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:09:09 GMT

ژاپن 1 – ونزوئلا 4/ تحقیر سامورایی ها در خانه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۳۵۷

ژاپن 1 – ونزوئلا 4/ تحقیر سامورایی ها در خانه

تیم ملی فوتبال ژاپن در آخرین فیفادی سال 2019 میلادی شکستی سنگین مقابل ونزوئلا متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی سراسر دنیا آخرین فیفادی های سال 2019 میلادی را سپری می کنند. رقابت های مقدماتی جام های قاره ای در اروپا و آفریقا در جریان است و مسابقات مقدماتی جام جهانی هم مهم ترین رویداد فوتبالی آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به 5 تیمی بودن گروه های آسیا، از هر گروه یک تیم استراحت دارد و این تیم ها در روزهای فیفا بازی دوستانه انجام می دهند.

 

تیم ملی ژاپن که با 12 امتیاز در گروه مقدماتی جام جهانی خود صدر نشین است، در روز استراحت خود دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ونزوئلا برگزار کرد تا از آخرین فرصت انجام بازی تدارکاتی در سال 2019 استفاده ببرد. سامورایی ها که در ورزشگاه شهر سویتا از رقیب آمریکایی خود میزبانی می کردند، خیلی زود غافلگیر شدند و در همان 10 دقیقه ابتدایی گل او را دریافت کردند. تیم ملی ونزوئلا در دقایق 31، 34 و 38 هم سه گل دیگر به ژاپن زد تا نیمه اول به شکلی تحقیر آمیزی برای شاگردان موریاسو به اتمام برسد. از این چهار گل، سه گل سهم سولومون روندون بود و این مهاجم باتجربه موفق به ثبت هت تریک شد. دیگر گل ونزوئلا را هم یفرسون سوتلدو به ثمر رساند.

در نیمه دوم هم تغییرات تاکتیکی موریاسو به جایی نرسید و تنها یاماگوچی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. نهایتا یک شکست سنگین با اختلاف سه گل برای تیم ملی ژاپن رقم خورد.

تیم ملی ژاپن ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ژاپن ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات جایزه بزرگ سئول از شنبه (١٥ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد. 

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شد اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران مقابل حریفانشان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه آن هم صعود مستقیم رهبری به جدول ٦٤ نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهر ارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد رهبری: ٦ برد و صعود مستقیم به جدول ٦٤ نفره اصلی

جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان) 

*فرزاد باهرارسباران ١٢ – ١٥ محمد العمر (عربستان) 

جدول ٦٤ نفره مقدماتی 

*محمد فتوحی ١٢ – ١٥سانگون پارک (کره جنوبی) 

دیدارهای جدول ٦٤ نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می‌شود و علی پاکدامن با آرتیوم سارکیسیان از قزاقستان دیدار می‌کند و محمد رهبری به مصاف توماس مارتینه از فرانسه می‌رود.

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره