Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخشی گفت: بر اساس گزارش آقای نوبخت، تمام منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین که رقمی معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان است، به طور کامل بین ۶۰ میلیون نفر ایرانی توزیع می‌شود.

محمد خدابخشی، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  آقای محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با معاونان خود حضور پیدا کردند؛ در این جلسه سناریوی افزایش قیمت بنزین بحث و بررسی شد و همکاران ما در کمیسیون گلایه‌هایی کردند که این افزایش قیمت بنزین به مردم اطلاع رسانی نشد و همچنین نمایندگان در مجلس از این افزایش قیمت اطلاعی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس گزارشی که آقای نوبخت ارائه دادند، تمام منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین که رقمی معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان است، به طور کامل بین ۶۰ میلیون نفر ایرانی توزیع می‌شود.

خدابخشی گفت: آقای رحمانی هم گزارش از تمهیداتی که برای کنترل بازار اندیشیده بودند ارائه کردند، همچنین گزارشی درباره حداکثر افزایش قیمت بنزین بر روی کالاها دادند و گفتند تأثیر افزایش قیمت بنزین بر سایر کالا‌ها ۴ تا ۴.۵ درصد است و تأکید کردند که این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای کنترل بیش از پیش بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جزییات طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین

انتهای پیام/

تأثیر افزایش قیمت بنزین در سایر کالا‌ها ۴ تا ۴.۵ درصد است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصوبه مصرف سوخت سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد