Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی بزرگ حمایت از اقتدار و امنیت کشور روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان از ساعت در شهر یاسوج برگزار می‌شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ حمایت از اقتدار و امنیت کشور روز پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه از ساعت 10 صبح در میدان هفت تیر شهر یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبری در کرمان برگزار می‌شودراهپیمایی حامیان ولایت در شیراز برگزار می‌شودراهپیمایی مردم ایلام در حمایت از امنیت کشور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع افزود: در این راهپیمایی که در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان مسیر چهارراه بانک صادرات تا میدان هفت تیر را راهپیمایی می‌کنند.

وی گفت: این راهپیمایی با توجه به درخواست‌های مردمی برای اعلام انزجار از آشوب‌گران حوادث اخیر برگزار می‌شود.

خاضع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را بصیر و آگاه به توطئه دشمنان دانست و افزود: مردم مومن و انقلابی شهر یاسوج با هوشیاری صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا و دسیسه‌های آنان برای ایجاد هرج مرج و ناامنی را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی به درخواست مردم مومن و ولایت مدار شهر یاسوج برگزار می‌شود، عنوان کرد: از تمامی اقشار مختلف مردم شهر یاسوج برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن دعوت می‌شود.

انتهای پیام/541/ح
 

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد