Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:41:42 GMT

حل معضل ترافیک با نگاه فرهنگی حل می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۴۰۲

حل معضل ترافیک با نگاه فرهنگی حل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حضرت پور با بیان اینکه حل معضل ترافیک  سطح شهر ارومیه  بدون فرهنگ سازی ممکن نیست اظهارداشت: معضل ترافیک با فرهنگسازی درست توسط شهروندان رفع می شود اگرچه ایجاد زیر ساخت ها در کنار این مهم ضروری است.

وی با بیان این که ارومیه دومین شهرستان در سطح کشور از نظر میزان تردد خودرو است، اظهار کرد: چقدر در توسعه زیر ساخت چون تعریض خیابان و ساخت پل هزینه کنیم  تا زمانی که مقوله فرهنگ سازی توسط شهروندان صورت نگیرد  موانع از سر راه معضل ترافیک برداشته نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه با بیان اینکه ترافیک در محدوده مرکزی به بزگترین مشکل تبدیل شده است، اظهار کرد:  در حال حاضر  استفاده از خودرودهای شخصی در سطح شهر ۶۰ درصد است و تنها ۴۰ درصد از مسافران درون شهری از طریق حمل و نقل عمومی در سطح شهر جابه جا می شوند.

وی  عنوان کرد:   با فرهنگ سازی و مشارکت مردم و ارائه خدمات مناسب می توان استفاده مردم از حمل و نقل عمومی را ارتقا داد.

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک ، بیان کرد:  جهت استفاده از حمل و نقل عمومی شهرداری ارومیه ۱۰ دستگاه اتوبوس را در رینگ میانی شهر ارومیه راه اندازی کرده است.

کد خبر 4776413

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ارومیه محمد حضرت پور ترافیک بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت بنزین خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان سفر استانی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم

ایالت کالیفرنیا در آمریکا با معضل سرقت از قطار‌های باری مواجه است. سارقان قفل کانتینر‌های این قطار‌ها را می‌شکنند و اجناس داخل آن را خالی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد