Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:53:26 GMT

عامل جنایت خانوادگی در سراوان به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۸۳۶

عامل جنایت خانوادگی در سراوان به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۳۰ شب دوم آبان‌ماه تیراندازی منجر به قتل ساکنان یک خانواده در منطقه «خوشاب» از توابع بخش «جالق» شهرستان سراوان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. 

وی افزود: دقایقی پس از اعلام موضوع تیمی از ماموران بخش انتظامی جالق در محل جنایت حاضر و در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد ۳ عضو یک خانواده (نامادری ۳۱ ساله، ۲ خواهر ۵ و ۱۴ ساله) و ۲ دختر همسایه (۱۲و  ۱۵ ساله) توسط پسر ۲۸ ساله این خانواده با سلاح کلاش به طرزی هولناک به رگبار بسته شده و این فرد شرور و سابقه‌دار قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل جنایت گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات در بررسی‌های کارآکاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد که قاتل به علت مشکلات خانوادگی دست به این جنایت زده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در مورد زندگی مخفیانه او در شهر زاهدان به‌دست آمد.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از چندین شبانه روز تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهم را در مجتمع مسکونی سیمان منطقه مهر شهر زاهدان شناسایی و  به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

قنبری گفت: تیمهای عملیات ویژه پلیس پس از هماهنگی‌های لازم قضائی مخفیگاه متهم را محاصره خود در آوردند که قاتل مسلح و ۲ همدستش که خود را در حلقه محاصره پلیس گرفتار دیده بودند برای فرار از محل بدون توجه به اخطار پلیس با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی کردند.

وی عنوان کرد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید این قاتل شرور به هلاکت رسید و ۲ همدستش خود را به ناچار تسلیم پلیس کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف شد.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، داریی، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4776457

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان محمد قنبری سراوان قتل بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت بنزین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!

همشهری آنلاین: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله‌های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند، اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد، اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد، اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می‌شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می‌خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می‌کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد، اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد