Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@09:18:05 GMT

تقلب یکی از مقامات ارشد دولت ترامپ فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۰۱۱

تقلب یکی از مقامات ارشد دولت ترامپ فاش شد

چانگ در نامه استعفای خود به مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا نوشت: ضروری است که استعفا من به عنوان یک اعتراض تلقی شود و نه تسلیم شدن، زیرا من در برابر تعهد به خدمت، وفاداری و عشق به کشور تسلیم نمی‌شوم.

وی افزود: در واقع، من قصد دارم در روز‌ها و سال‌های بعد برای این افشاگری‌ها به عنوان یک شهروند مبارزه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چانگ گفت که گزارش‌های اخیر منتشر شده علیه سوابق وی کاری غیراخلاقی و ناعادلانه توسط رسانه‌ها بوده است.

شبکه ان بی سی نیوز هفته گذشته چانگ را به ارایه اطلاعات نادرست در مورد سابقه تحصیلی و کاری خود متهم کرد.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد: مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا نسخه‌ای از مجله تایم را با عکس خود جعل و به دروغ ادعا کرده دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد است.

براساس این گزارش، چانگ علاوه بر دیگر اظهارات گمراه کننده در زندگینامه خود در وب‌سایت وزارت امورخارجه آمریکا و بخش سابقه‌های خود در وبسایت لینکدین (LinkedIn)، به عهده‌دار شدن پست‌هایی در سازمان ملل اشاره کرده که اصلا وجود خارجی ندارد.

مجری شبکه ان‌بی‌سی گفت، او ادعا کرده است در کنگره و جلوی کنوانسیون‌های دموکرات و جمهوری‌خواه شهادت داده است، گرچه هیچ مدرکی دال بر اثبات این ادعا وجود ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دولت ترامپ تقلب کاخ سفید استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن سدیروت اشغالی در مجاورت نوار غزه پس از هدف قرار گرفتن این شهرک از سوی رزمندگان مقاومت عصبانی هستند و می‌گویند که مقامات اسرائیلی قول دادند که حماس را از بین ببرند گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

صهیونیست‌های ساکنان سدیروت اذعان کردند که کمتر خانه ای در این شهرک اشغالی وجود دارد که مورد ضربه و حمله مستقیم قرار نگرفته باشد.

به گفته ساکنان سدیروت، مقامات اسرائیلی ادعا می‌کنند که جنگ تمام شده، اما وضعیت امنیتی در همه جبهه ها همچنان بد و غیرقابل تحمل است.

آنها تأکید کردند: در ابتدای جنگ، وقتی نتانیاهو گفت حماس را از بین می‌برد، ما خندیدیم. چگونه می توان یک ایده را نابود کرد؟ معلوم بود حرف هایش بیهوده و به اصطلاح وعده‌های دروغین است.

این اظهارات شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی است که منابع خبری روز چهارشنبه اعلام کردند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت» و «نیرعام» در اطراف نوار غزه هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این موشک‌ها از شمال نوار غزه شلیک شدند. این منابع اذعان کردند که یکی از موشک‌های شلیک‌شده به صورت مستقیم به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» برخورد کرد و موجی از ترس و وحشت را در میان صهیونیست‌ها در پی داشت.

کد خبر 6088896

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است