Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در شورای‌عالی ورزش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روش‌های تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر از طرح‌های ورزش و جوانان استان براساس اعتبارات دولتی و میزان مشارکت بخش خصوصی ارائه شود.

وی افزود: در این صورت می‌توان هنگام توزیع بودجه فصل ورزش، تصمیم‌گیری مفیدتر و مطلوب‌تری انجام داد.

عباسی تصریح کرد: گروه‌ها و هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری گزارش فعالیت‌های مؤثر در بخش‌های مختلف به همراه دستاوردها و افتخارآفرینی‌های خود را از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: یکی از بسترهای مهم چهارمحال و بختیاری برای معرفی استان به لحاظ ارتفاع از سطح دریا، اکسیژن، سلامت جسمی و فکری، علاقه‌مندی مردم به ورزش و میهمان‌نوازی توجه به ورزش و رشته‌های ورزشی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حضور سالانه حدود ۲۰ هزار ورزشکار رشته‌های مختلف ورزشی به همراه خانواده در این استان مزیت بسیار مناسبی در حوزه اطلاع‌رسانی و معرفی بام ایران به سراسر کشور است.

وی گفت: در همین راستا هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ورزش در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

عباسی تاکید کرد: مسئولان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری طرح‌های قابل برون‌سپاری به بخش خصوصی را شناسایی و در راستای واگذاری این طرح‌های اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی افزود: البته دولت می‌تواند برای تکمیل زیرساخت‌های مرتبط با طرح‌های ورزشی از اعتبارات دولتی بودجه اختصاص دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به شناسایی و انجام روند استخدام مدال‌آوران پارالمپیک، پارآسیایی و جهانی استان که از شرایط قانونی برخوردار بوده اقدام کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از رؤسای هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند فعالیت‌ها، افتخارآفرینی‌ها، مشکلات، مزیت‌ها، پتانسیل‌ها، نقاط قوت و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مردم نجیب و انقلاب چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور خودجوش با اشرار حوادث اخیر اعلام انزجار و با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

عباسی اظهار داشت: البته اجرای چنین طرح‌هایی محاسن، معایب، موافقت‌ها و مخالفت‌هایی دارد.

وی گفت: اما هیچکس با تخریب اموال عمومی از سوی عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب موافق نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مصوبه کارشناسی شده سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین با موافقت و امضای مکتوب سران ۳ هر قوه مقننه، مجریه و قضائیه و تایید مقام معظم رهبری  با هدف مدیریت و توزیع بهینه سوخت اجرایی شده که براساس قانون لازم الاجراست.

وی افزود: بدنبال اجرای این طرح و با اعتراض برخی قشرها اما رفتار اغتشاش‌گران و آشوب‌گران زیرسلطعه غرب برای مردم قابل تحمل نیست.

عباسی تصریح کرد: به طور یقین حرکت، خروش و حضور مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه با هدف تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور به عنوان بزرگ زرینی افتخارآمیز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۶۰ هزار ورزشکار دارد که برخی از این ورزشکاران در میادین ملی و بین‌المللی حایز اهمیت شدند.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری ورزشی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی چهارمحال وبختیاری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم