Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی از اغتشاشگران و خشونت‌طلبانی که آنها را به زعم خود «مردم ایران» خواند، حمایت کرد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی دوستی با مردم ایران شد و حمایت رژیم صهیونیستی را از اغتشاشگران و خشونت‌طلبانی که طی روزهای اخیر خسارات زیادی به اموال عمومی و خصوصی ملت ایران وارد کرده‌اند، ابراز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی، اغتشاشگران را «افرادی که فقط آزادی و زندگی بهتر می‌خواهند» توصیف کرد و مدعی شد: «ما دوستان شما هستیم. ما در کنار شما ایستاده‌ایم.»

پیش از این برخی مقامات آمریکایی و اروپایی نیز آشوب‌ها و اغتشاشات خیابانی در برخی شهرهای ایران که طی آنها دهها میلیارد ریال خسارت به اموال عمومی و خصوصی ملت ایران خسارت وارد شده و شهادت چندین نفر از نیروهای امنیتی و مردم عادی به دست اغتشاشگران  را در پی داشته است را «مسالمت‌آمیز» خوانده و در اظهاراتی مداخله‌جویانه از دولت ایران خواسته بودند که به «معترضان» و خواسته‌های آنها احترام بگذارد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما ضمن اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت آمریکا به ویژه وزیر امور خارجه این رژیم نسبت به ملت ایران، اظهار داشت: اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار دارند و پیش از این نیز از زبان وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا تسلیم شوند.

موسوی ادامه داد: ملت ایران، ملت بالغ و رشیدی است و از موانع مختلف عبور کرده و ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است و این ملت از این مرحله نیز عبور خواهد کرد و مسائل داخلی خودش را حل و فصل خواهد کرد.

واکنش ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه دولت‌های غربی درباره اغتشاشات در ایراناظهارات مداخله‌جویانه اروپایی‌ها در امور داخلی ایرانواکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات پامپئو علیه ایران

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی اعلام کرد که مقامات اسراییل به جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسراییل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روز‌های اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رییس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس یکی از اقدامات احتمالی (اسراییل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمد‌های مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر