Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان ایلام اظهار داشت: در کشور حرکات خودجوش برای محکوم کردن اغتشاش گران ایجاد شده است و در ایلام نیز فردا ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) تا میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام راهپیمایی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی که فشارهای اقتصادی به دولت وارد می شود باید به دنبال راهکار باشیم،افزود: همه مردم باید نسبت به حضور در راهپیمایی و ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان و ضد انقلاب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: در آینده نزدیک رییس جمهوری به ایلام سفر می کند که در این راستا لازم است کمیته های کاری تشکیل شود.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: همچنین پروژه های در دست اقدامی که باید در سفر مطرح شود، پیشنهادات و پروژه هایی که از سفر قبلی رئیس جمهور باقی مانده است باید جمع بندی شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: این سفر مایه خیر و برکت برای استان باشد و در این سفر اعداد و ارقام و برنامه های مشخصی به اطلاع مردم رسانده شود.

وی افزود: پروژه قطار و راه حمیل به ایلام ، آزاد راه پل زال به دهلران و بزرگ راه ایلام به دهلران و تونل کنار آزادی  برای طرح در سفر رئیس جمهور مطرح می شوند.

وی از دستگاههای مختلف استان خواست اگر طرح و برنامه ای دارند جمع بندی و اعلام کنند.

استاندار ایلام گفت: پیگیر مسایل ومشکلات مسکن مهر استان هستیم و متقاضی باید سهم آورده داشته باشد تا این طرح به ثمر برسد.

سلیمانی دشتکی افرود: البته دولت باید در این امر مشارکت داشته باشد و حداقل ۵۰ درصد هزینه ها توسط دولت تامین شود و باید در این حوزه فکری به حال دهک های پایین جامعه داشته باشد.

وی اضافه کرد: مجلس و دولت در این رابطه باید راهکاری ارائه دهند تا این طرح شامل حال دهک های پایین جامعه نیز بشود زیرا امکان این که این وام ها را دریافت کنند وجود ندارد و امکان پرداخت اقساط این وام ها که بسیار هم بالاست توسط افراد کم درآمد ممکن نیست.

وی به بحث مسکن مهر ایلام اشاره کرد و گفت: ۱۸ هزار و ۱۳۱ واحد در استان ایلام مسکن مهر داشتیم که بیش از ۱۶هزار واحد آن تکمیل و واگذار شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در شهرستان دهلران ۷۲۴ واحد را واگذار کردیم که برخی از آنها فاقد متقاضی بود.

وی افزود: در کل استان ۱۸۸ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که مشکل حقوقی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۲۱۶ واحد مسکن مهر داریم که فعال شده اند و در حال احداث هستند.

وی خواستار تشکیل کارگروهی از دستگاههای مربوطه شد تا نسبت به تعیین تکلیف این واحدهای باقی مانده مسکن مهر اقدام کنند.

استاندار ایلام همچنین از معاون عمرانی نیز خواست، کارگروه تعیین تکلیف واحدهای باقی مانده مسکن مهر از جمله واگذاری ، ساخت و ساز ، مشکلات قضایی و بانکی را تشکیل و ماهیانه این کارگروه برگزار شود و گزارش را در شورای تأمین مسکن ارائه دهند.

وی خواستار تشکیل نشیتی برای تعیین تکلیف مسکن مهر شد و گفت: باید به سرعت نسبت به بررسی مشکلات و رفع آنها اقدام شود.

استاندار ایلام به بحث نرخ بنزین و سهمیه بندی آن اشاره کرد و گفت: مردم در جریان مزایای این طرح و ضرورت اجرای آن نبودند که نیاز است توجیهات لازم صورت گیرد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اگر ما مردم را توجیه می کردیم این مشکلات بدین صورت پیش نمی آمد اما اگر اطلاع رسانی صورت می گرفت ضد انقلاب و دشمنان فرصت برنامه ریزی برای اغتشاشات را پیدا می کردند.

وی یادآور شد: در ساعت صفر جمعه به این دلیل به یکباره سهمیه بندی بنزین آغاز شد و اطلاع رسانی کمتر صورت گرفت که از تشکیل صف های بنزین و برنامه ریزی ضد انقلاب و دشمنان انقلاب جلوگیری شود و دشمنان به اندازه کافی فرصت اعتراضات غیر قانونی نداشته باشند.


 

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مقام معظم رهبری سهمیه بندی بنزین راهپیمایی پروندهٔ خبری سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مقام معظم رهبری سهمیه بندی بنزین راهپیمایی استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مقام معظم رهبری سهمیه بندی بنزین راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران

ایسنا/ایلام معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

«محمدحسن نامی» با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان کرد: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نامی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشانگر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

 دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: سازمان‌های امدادرسان نظیر سازمان مدیریت بحران و هلال احمر همواره در مواقع بحران در کمک‌رسانی به مردم نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: استان ایلام ۶۳ درصد کوهپایه و کوهستانی و ۳۷ درصد دشت است که در مقایسه با سایر استان‌های کشور شرایط خاص خود را دارد. امسال از نظر میزان نزولات جوی با سال ۹۸ برابر و حتی میزان بارش بیشتر بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد اما امسال با نگاه فنی و کارشناسی و با تدابیر پیشگیرانه، پاکسازی و لایروبی و گابیون‌بندی امسال با وجود افزایش نزولات جوی، تلفات و خسارت نداشتیم و وزیر کشور اخیراً در نشست شورای راهبردی تصادفات و ستاد سفرهای نوروزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از مدیریت سیل در استان ایلام قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و مسیل‌ها در استان ایلام، عنوان کرد: در نشستی مشترک با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نیرو مصوب شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل‌ها و شبکه آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص یابد که این اعتبار به‌صورت مشترک و برابر بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو تامین می‌شود.

 بهرام‌نیا با اشاره به صدای توأم با لرزش زمین در شهرستان چرداول، گفت: این صداها ناشی از حرکت و فعل و انفعالات صفحات و لایه‌های زیرین زمین است که تحقیقات این موضوع توسط دو تیم زمین‌شناسی و لرزه نگاری درحال بررسی است که امیدواریم اعتبارات این موضوع بطور کامل تامین شود.

وی از رییس سازمان مدیریت بحران کشور خواست تا تجهیزات و امکانات خاص و ماشین‌آلات مورد نیاز استان، در اختیار هلال احمر و نهادهای خدمات‌رسان قرار گیرد.

استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم که خسارت‌های ناشی از سیل و دیگر بحران‌ها در موعد مقرر پرداخت شود.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: ضرورت دارد خسارات ناشی از سیل سال ۹۸، به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی با اشاره به نزولات جوی و خسارت به محصولات کشاورزی در شهرستان دهلران، یادآورشد: بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی، موسیان و دشت‌عباس در شهرستان دهلران در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شد که انتظار می‌رود در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و به شیوه‌های دیگری به این کشاورزان کمک شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: برای ایجاد ۱۰۰ سازه سنگی و ملاتی آبخیزداری، بیش از  ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درخواست تامین این مبلغ اعتبار داریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام