Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:20:35 GMT

اطلاع‌رسانی‌ها به سمت آگاه‌سازی مردم سوق داده شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۴۳۲

اطلاع‌رسانی‌ها به سمت آگاه‌سازی مردم سوق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد خدایی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه توفیق در محل کار خانه کبریت زنجان گفت: اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون جانفشانی و شهامت ایثارگران و شهدا است و باید قدردان خون پاک شهیدان باشیم. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه توفیق، یاد آورشد: این جشنواره یکی از نوآوری‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ایجاد شور و نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدایی با بیان اینکه مشارکت اصحاب رسانه در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری مطلوب است، گفت: همه اصحاب رسانه و قلم  در زنجان، برای توسعه و پیشرفت شهر زنجان تلاش می کنند که این امر جای تقدیر و قدرانی دارد.

وی با بیان اینکه کسی که برای مردم قلم می‌زند، اقدام ارزشمندی انجام می‌دهد، گفت: جایگاه رسانه و قلم در جامعه باید به شکل مطلوب مورد توجه قرار گیرد و برای توسعه سواد رسانه ای در جامعه برنامه ریزی ویژه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ابراز کرد: اصحاب رسانه همواره به عنوان یک پل ارتباطی دو سویه در راستای منافع مردم تلاش می کنند و از اصحاب رسانه درخواست دارم که با محوریت دفاع از حق و حقوق مردم قلم‌زنی کنند.

خدایی ابراز کرد: اطلاع‌رسانی‌ها به سمت آگاه‌سازی مردم و احیای حقوق آنها سوق داده شود و رسانه ها برای تحقق این امر مهم تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه  هم‌افزایی بیشتر موجب موفقیت بهتر مجموعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی مردم می شود، تصریح کرد: رسانه ها در این زمینه تلاش کنند. 

نایب رئیس شورای شهرزنجان با اشاره به روند اجرای پروژه سبزه‌میدان گفت: جلسات مربوط به این پروژه با حساسیت بیشتری در حال پیگیری است و تلاش می کنیم به موقع این پروژه اجرا شود. 

خدایی به پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گاوازنگ اشاره کرد و گفت: توافقاتی برای تسریع در عملیات اجرایی این مجموعه با اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم مسئول پارک بانوان زنجان  با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی پارک بانوان صرفا برگزاری برنامه های تفریحی نیست و  دوره های مهارتی در آن اجرا می‌شود، گفت: در پارک بانوان کلاس‌های آموزشی و فرهنگی متعددی برای بانوان برگزار می‌شود.

جعفری گفت: گلیم بافی، خیاطی، میناکاری، سفالگری و مهارت های زندگی از جمله دوره‌هایی است که در پارک بانوان برگزار می‌شود و استقبال بانوان از برگزاری این دوره‌ها مطلوب است. 

کد خبر 4776487

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه شورای شهر زنجان بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان بارش برف قزوین هفته وحدت بنزین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست