Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:15:07 GMT

هوای مازندران امروز بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۶۶۶

هوای مازندران امروز بارانی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ابری همراه بارش باران از اواخر روز با افزایش بارندگی و وزش باد، در ارتفاعات با بارش برف و مه آلود خواهد بود.

او افزود:آسمان مازندران در روز پنجشنبه ۳۰ آبان ابری گاهی با بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات با بارش برف و مه آلود پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی گفت:هوای مازندران در روز جمعه اول آذرماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

او گفت:آسمان استان در روز شنبه ۲ آذرماه نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش پراکنده برف و مه آلود پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی مازندران در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ آذرماه نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر خواهد بود.   انتهای پیام/س ادامه بارش‌های پاییزی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • پایداری هوا در مازندران
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران