Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت انصارالله یمن اعلام کرد که ۲ کشتی متعلق به کره جنوبی که توسط این نیروها طی روز دوشنبه در منطقه جنوبی دریای سرخ توقیف شده بود آزاد شد.

وی افزود: این اقدام در چارچوب توافقات دوستانه میان صنعاء و سئول صورت گرفت و بعد از تحقیقات به عمل آمده از کادر این کشتی ها و دلیل نقض قوانین توسط آنها در سایه شرایط بد آب و هوایی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العزی تصریح کرد: بدین ترتیب نیروهای دریایی ما ۲ دستاورد محقق کردند: نخست محافظت از حاکمیت یمن و تأمین امنیت دریانوردی و دوم پایبندی به اصول اخلاقی و درک شرایط طرف مقابل.

وی تاکید کرد: متاسفانه مزدوران و متجاوزان بخشی از آبهای منطقه ای ما را به محلی برای قاچاق مواد مخدر و قاچاق عناصر داعش و القاعده تبدیل کرده اند.

پیش از این، گارد ساحلی یمن اعلام کرده بود که سه فروند کشتی از جمله یک کشتی سعودی را توقیف کرده است.

بر اساس این گزارش، گارد ساحلی یمن در بیانیه ای تأکید کرد که این سه کشتی پس از ورود به آب‌های سرزمینی یمن هشدار داده شد که با بی‌توجهی به این هشدارها توقیف شدند.

کد خبر 4776516

منبع: مهر

کلیدواژه: کره جنوبی انصارالله یمن رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا فلسطین عراق سوریه ایران ترکیه روسیه دونالد ترامپ لبنان بولیوی فرانسه ایوو مورالس استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان