Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@00:29:43 GMT

اعتصاب راه آهن کانادا جابه‌جایی بار را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۰۸۷

اعتصاب راه آهن کانادا جابه‌جایی بار را مختل کرد

در پی آغاز اعتصاب حدود سه هزار و ۲۰۰ کارگر راه‌آهن ملی کانادا، جابه جایی محموله‌های اصلی در این کشور از جمله نفت، دانه‌های غلات و مواد شیمیایی با مشکل مواجه شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای بلومبرگ، اتحادیه کنفرانس کارگران خطوط ریلی کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد: کارگران بزرگترین شرکت خط آهن کانادا پس از عدم توافق با مسؤولان شرکت در زمینه‌های مختلف از جمله شرایط کار و مزایای شغلی دست به اعتصاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود، متأسفانه، تا کنون نتوانستیم با شرکت ملی راه آهن کانادا به توافق برسیم و کارگران از ماه ژوئیه (مرداد) همچنان بدون قرارداد مانده‌اند.

راه آهن ملی کانادا یکی از دو شبکه اصلی ریلی این کشور است که برای حمل کالاهای مصرفی از جمله صادرات کلزا، گندم، پتاس و سایر به بندرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شرکت سالانه ۱۸۹ میلیارد دلار کالا حمل می‌کند و خطوط ریلی به یکی از مهمترین مسیرهای انتقال نفت در کانادا تبدیل شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت کانادا راه آهن اعتصاب اختلال جابجایی بار قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!

طرفداران افراطی میلان از تصمیمات تیم مدیریتی این باشگاه به شدت عصبانی هستند

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم میلان و جنوا فردا (یکشنبه) در سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در فاصله یک روز مانده تا آغاز مسابقه، کورواسود میلان (گروه هواداران افراطی) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی فردا را به دلیل عدم رضایت از مدیران باشگاه، تحریم خواهد کرد. سیاست غیر قابل توجیه در انتخاب سرمربی جدید، ناتوانی در بهبود وضعیت مالی باشگاه، عدم جذب بازیکنان مطرح و تراز اول و همچنین کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، از جمله دلایلی هستند که کورواسود برای تحریم میلان در تقابل با جنوا عنوان کرده‌است.

کورواسود در بیانیه خود اعلام کرد که هیچ گونه بنر یا پرچمی به استادیوم نخواهد برد و همچنین به هیچ وجه میلان را تشویق نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
  • چرا برای صاحبان بار انتخاب ریل به جای جاده جذابیتی ندارد؟
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو