Web Analytics Made Easy - Statcounter

ا برگزاری مراسم تودیع و معارفه، «بهرام ایران نژاد» به عنوان مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، با حضور مرتضی موحدنیا، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز و محمدعلی مولاخواه، مدیرکل برنامه  و بودجه شهرداری تبریز و کارشناسان دفتر تحول و نوسازی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات سید محمد ثابتی قدردانی شد و «بهرام ایران نژاد» به عنوان مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز معرفی شد.

 ایران نژاد پیش از این به عنوان معاون مالی و اداری شهرداری منطقه ۴ تبریز فعالیت می کرد.

 

بیشتر بخوانید: تقدیر دبیر مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از معاون خدمات شهری شهرداری یزد همایش ناشنوایان سبب ارتباط ناشنوایان و مردم می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بودجه شهرداری مراسم تودیع و معارفه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور