Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@08:53:19 GMT

20میلیون نفرامشب کمک‌حمایتی میگیرند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۲۵۹

دولت در قالب طرح حمایت معیشتی خانوار، امشب (۲۹ آبان) طی دومین مرحله برای تعدادی دیگر از سرپرستان خانوار که ۲۰ میلیون نفر را شامل می‌شوند، کمک نقدی واریز خواهد کرد. ناطقان: با شروع سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین، دولت طرح حمایت از معیشت خانوار را در دستور کار قرار داد و اعلام کرد که منابع ناشی از این طرح حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده که به مردم بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، قرار شد برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شود.

پرداختی این طرح، در سه مرحله است که مرحله اول آن (۲۷ آبان) انجام شد و به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار که مشمول این طرح بودند مبالغ تعیین شده واریز شد که جمعیت ۲۰ میلیون نفری را دربر گرفت.

مرحله دوم واریز، امشب چهارشنبه (۲۹ آبان) است که ۲۰ میلیون نفر دیگر را شامل می‌شود و مرحله سوم نیز ساعت ۲۴ شنبه (دوم آذرماه) است؛ چراکه قرار است طبق این طرح حدود ۶۰ میلیون نفر این منابع را دریافت کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر ۷۸ میلیون نفر ماهانه یارانه نقدی دریافت می‌کنند، ۶۰ میلیون نفر جمعیت مشخص شده ۱۸ میلیون کمتر از این تعداد است که جمعیت ۷۸ میلیون نفری است که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت می‌کنند که احتمالا این ۱۸ میلیون نفری که مبلغ کمک حمایتی را دریافت نخواهند کرد همان سه دهک بالای درآمدی هستند که قرار است از دریافت یارانه نقدی نیز حذف شوند، چراکه گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد دهک‌های بالای درآمدی بیش از ۲۰ برابر سایر دهک‌ها از یارانه بنزین استفاده می‌کنند و اکنون در طرح اصلاح قیمت سوخت و یارانه‌های پنهان به طور طبیعی در اولویت حذف قرار دارند.

مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه هدف کمک حمایتی دولت را تشکیل می دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: کمک حمایتی ، معیشتی ، کمک نقدی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کمک حمایتی معیشتی کمک نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود