Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در دیدار سقائیان نژاد شهردار قم با تاکید بر اینکه در هیچ‌کجای دنیا همچون حوزه علمیه قم نداریم، گفت: حوزه علمیه قم بزرگترین حوزه علمیه جهان اسلام است و در سایه این ظرفیت می‌توان اقدامات اساسی و زیربنائی خوبی را برای شهر انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز با اشاره به چشم‌انداز شهراری قم در جهت معرفی قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آینده‌ای نزدیک، تصریح کرد: این کار بسیار شایسته است البته باید به جد پیگیری کرد و نباید اجازه داد کسی مانع شود، حق قم در این زمینه ادا نشده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه سرچشمه انقلاب از قم بوده است، افزود: انقلاب از قم برخاسته و رهبر انقلاب هم از قم برخاسته است، وجود عظیم‌ترین حوزه علمیه در این شهر و بسیاری موارد دیگر که باید این مسائل به خوبی برای مردم تبیین شود.

او اضافه کرد: باید حق قم را به خوبی ادا کرد و در سایه آن کار‌های اساسی را در دستور کار قرار داد و تلاش کنید اقدامات را در خصوص انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انجام دهید تا حق قم بهتر ادا شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: روز قم متعلق به همه مردم است و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های بایستی برای بزرگداشت این روز اقدام نمایند.

انتهای پیام/الف

انتخاب قم به عنوان «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» پیگیری شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است