Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اصغری سخنگوی صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: این طرح از روز شنبه ۲۵ آبان به مدت ۲۰ روز ادامه دارد و در اجرای آن بازرسان ما هم صبح و هم عصر بر بازار نظارت خواهند کرد.
او ادامه داد: ۱۵۰ نفر از نیرو‌های سازمان صمت، ۵۶ نفر از نیرو‌های سازمان بازرسی اصناف و نیرو‌هایی از انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در این طرح همکاری و بازار را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت معدن و نظارت گلستان ادامه داد: در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی نداریم و همه کالا‌ها تامین شده و همچنین در حوزه کالا‌های غیر اساسی نیز مشکلی نداریم و همه تمهیدات اندیشیده شده است.
او گفت: مردم می‌توانند گران فروشی‌ها را با شماره ۱۲۴ به این سازمان اطلاع دهند و متخلفان نیز بدانند در صورت گزارش یا مشاهده تخلف حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
اصغری افزود: همه باید در اجرای قانون کمک حال دولت باشیم و تا زمانی که مبادی رسمی تغییر قیمتی در نظر نگرفته اند قانون را اجرا کنیم.
انتهای پیام/ن   برخورد جدی با متخلفان بازار 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، گفت: مبلغ لازم امسال برای منابع ارزی دارو و کالاهای اساسی و همچنین، آیین‌نامه مهارت‌محور شدن آموزش و پرورش، در هیئت وزیران تصویب شد.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز اظهار داشت: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲، صفر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات