Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:07:02 GMT

آغاز مجمع فدراسیون ‌والیبال/ داوری نیامد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۰۹۵

آغاز مجمع فدراسیون ‌والیبال/ داوری نیامد

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال سرانجام پس از ماه‌ها بلاتکلیفی این رشته، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پس از گذشت نزدیک به یک سال از اداره فدراسیون بدون رئیس، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ایران سرانجام از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ آغاز شد.

در ابتدای‌ مجمع تصمیم مسئولان برگزاری مجمع بر این بود که خبرنگاران از اتاق کناری سالن حکمتانه و از روی پرده سینمایی مجمع را تماشا کرده و پوشش خبری دهند، اما با تصمیم روابط عمومی فدراسیون، اهالی رسانه وارد سالن محل برگزاری مجمع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ۱۰ دقیقه باقی مانده به زمان برگزاری مجمع، همه کاندیداها به جز افشین داوری‌ وارد هتل المپیک‌ شدند و گفته می‌شود او قصد حضور در مجمع را ندارد.

بهنام محمودی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، محمدرضا داورزنی، محمدرضا رشیدی، امیرحسین منظمی و افشین داوری ۷ کاندیدای این انتخابات هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی