Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: ضدانقلاب و منافقان برای اتفاقات روزهای اخیر از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند اما تمام نقشه‌های آنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

حسن خسته‌بند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه وی شدیداً شیوه عمل اراذل و اوباش و جریان‌های منافق و سلطنت‌طلب را که در پیش گرفته شده محکوم می‌کند اظهار داشت: ضدانقلاب و منافقان برای اتفاقات روزهای اخیر از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند اما تمام نقشه‌های آنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و زمان اجرای آن مناسب نبوده است عنوان کرد: به عقیده بنده اغتشاشات و ناآرامی‌هایی که در چند روزه اخیر شاهد آن بودیم یکباره به وجود نیامده و گروهک‌های معاند، منافقین و سلطنت‌طلبان به صورت تشکیلاتی برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس نوع عملکرد دولت را برای افزایش قیمت بنزین زمینه‌ساز ایجاد این مشکلات و گرفتاری‌ها دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان مردمی بابصیرت و آگاه هستند از سویی دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مسأله امنیت کشور اسلامی برای همه قابل درک بوده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

خط‌دهی گروهک‌های ضدانقلاب به اغتشاشگران / پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با اخلال‌گران ‌ندارد‌اشتری: خط‌دهی سازمانهای ضدانقلاب و منافقین در پس پرده تحرکات اخیرماموستا کریمی: ‌جوانان کردستانی هیچ‌گاه فریب توطئه‌های ضدانقلاب را نمی‌خورند‌

وی با تأکید بر اینکه وی به شدت شیوه‌ای که توسط اخلالگران و جریان‌های منافق و سلطنت‌طلب در پیش گرفته شده را محکوم می‌کند ابراز داشت: باید با این افراد اخلالگر برخورد جدی انجام شود از طرف دیگر اطمینان دارم با راهپیمایی‌های چند روز آینده مواضع مردم ایران اسلامی برای دشمنان و استکبار جهانی مشخص می‌شود.

خسته‌بند خنثی شدن شیوه‌هایی که دشمن هرچند وقت یکبار با استفاده از آن قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب دارد را توسط مردم مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس را نیز به زودی در پیش داریم شایسته بود برای اجرایی کردن طرح اصلاح قیمت بنزین و زمان آن برنامه‌ریزی بهتری از سوی دولت انجام می‌شد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه قانونگذار به دولت اجازه افزایش 20 درصدی قیمت بنزین به طور سالانه را از قبل داده بود خاطرنشان کرد: با وجود تمام اشتباهات انجام شده، برای حفظ آرامش و امنیت کشور و جهت جلوگیری از فعالیت جبهه ضدانقلاب نباید اجازه دهیم دشمنان از این موضوع سوء استفاده کنند.

وی از نقشه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع عربی برای بردن فضای کشورمان به سمت اغتشاش و ناامنی سخن گفت و تصریح کرد: مردم بار دیگر با حضور خود تمام نقشه‌ها و برنامه از پیش طرح‌ریزی شده دشمنان را به هم زدند و از انقلاب اسلامی، نظام و خط ولایت پاسداری کردند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بنابر روایت تسنیم، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902990

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن