Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:44:39 GMT

فرماندار: فضای مدارس غیر دولتی خلخال مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۲۶۶۶

فرماندار: فضای مدارس غیر دولتی خلخال مناسب نیست

فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: در حالی که هدف دولت از راه‌اندازی مدارس غیر دولتی کیفیت بخشی به نظام آموزشی و  ارتقای کیفیت آموزش  دانش اموزان بوده اما در منطقه این مدارس با فلسفه وجودی خود فاصله گرفته اند.

او اظهارکرد: ساختمان اکثر مدارس غیر دولتی فاقد استحکام بنا و استانداردهای لازم بوده و در کنار آن  استفاده از معلمان بازنشسته فاقد انگیزه لازم و یا فارغ‌التحصیلان فاقد تجربه آموزشی کافی موجب افت کیفیت آموزشی در آنها  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که دولت به استاندار سازی فضای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز در مدارس دولتی و غیر دولتی اصرار دارد مدیران مدارس غیر دولتی با اجاره ساختمان‌های کهنه و فرسوده و فاقد استحکام بنا نه تنها فضای آموزش مناسبی را برای دانش‌آموزان فراهم نکرده‌اند بلکه دغدغه مالی موجب غفلت  از اصل تربیت و پرورش دانش آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس شده است .

رییس شورای آموزش وپرورش خلخال گفت: لازم است که مدیردستگاه تعلیم وتربیت منطقه تمامی نواقص موجود را به اطلاع مدیران و دست اندرکاران مدارس غیر دولتی رسانده و از ادامه افت کیفیت تحصیل در این گونه مدارس جلوگیری کند .

بابایی با اشاره به افزایش روز افزون آموزشگاه‌های آزاد بیان کرد: هزینه‌های صورت گرفته برای ادامه تحصیل یک دانش‌آموز در طول سال برای شرکت در کلاس‌های آموزشگاه های آزاد و  خرید کتب کمک آموزشی چندین برابر هزینه تحصیل در مدارس دولتی است.

او با بیان اینکه تغییر در نوع نحوه آموزش در مدارس بر روی زندگی دانش‌آموزان تاثیر گذاشته و انها از همان ابتدای کودکی به توصیه والدین در فکر قبولی در کنکور هستند، گفت: در حالی که همه دست اندرکاران نظام آموزشی آزاد و در مواقعی دولتی برای موفقیت در کنکور تلاش می‌کنند کیفیت آموزش کاهش یافته و نظام آموزشی از اهداف خود دور می‌شود.

برچسب‌ها خلخال مدارس غیر دولتی فرمانداری خلخال آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال مدارس غیر دولتی فرمانداری خلخال آموزش و پرورش خلخال مدارس غیر دولتی فرمانداری خلخال آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران