Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:51:39 GMT

مارتینس: بلژیک لایق قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۰۹۶

مارتینس: بلژیک لایق قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ است

سرمربی تیم ملی بلژیک شاگردانش را شایسته قهرمانی در جام ملت‌‌های اروپای سال آینده می‌داند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله انتخابی یورو 2020 تیم ملی بلژیک در کنار ایتالیا تنها تیم‌هایی بودند که تمام بازی‌های‌شان را بردند و با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی 6 بر یک شب گذشته شاگردانش مقابل قبرس، آنها شاگردانش را شایسته قهرمانی در مرحله نهایی یورو دانست.

او که تیمش در مرحله مقدماتی با 10 پیروزی از 10 بازی با 40 گل زده به عنوان تیم اولی صعود کرد و در قرعه‌کشی مرحله نهایی هم سید اولی خواهد بود، به خبرنگاران گفت: اینکه ما قهرمان یورو خواهیم شد یا نه را نمی‌دانم اما مطمئناً ما پتانسیل قهرمانی در این رقابت‌ها را داریم. ما اما باید از چیزی که الان هستیم هم بهتر باشیم تا ببینیم که آیا می‌توانیم یک تورنمنت فوق‌العاده دیگر را هم تجربه کنیم. در جام جهانی قبل، سطحی بالا از توانایی‌های‌مان را به نمایش گذاشتیم و سال آینده هم می‌خواهیم به پروسه پیشرفت‌مان ادامه دهیم و هواداران هم در این پروسه بسیار مهم خواهند بود. از حالا 7 ماه فرصت داریم تا خودمان را تا سرحد ممکن تقویت کنیم. این تیم لایق قهرمانی در یورو است اما در فوتبال تحقق چنین هدفی آسان نیست.

بلژیک در دوره قبلی یورو متحمل باختی غیرمنتظره مقابل ولز شد اما این تیم سال گذشته در جام جهانی فقط مقابل فرانسه، قهرمان رقابت‌ها متحمل شکست شد و در نهایت مقام سوم را کسب کرد.

انتخابی یورو 2020| بلژیک به راحتی از سد روسیه گذشت

مارتینس اکنون باور دارد که تیمش آنقدر قدرت دارد که بتواند تا پایان مسیر رسیدن به مقام قهرمانی یک تورنمنت بزرگ را بپیماید.

او گفت: من فکر می‌کنم که همه بازیکنان ما امسال واقعاً خوب کار کردند. بازیکنان می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند و آن را هم با تمرکزی باورنکردنی انجام می‌دهند. زدن 6 گل و ادامه دادن به ارائه یک بازی خوب، نکته بسیار مهمی است.

آخرین باری که مردان مارتینس در یک بازی متحمل شکست شدند، به دقیقاً یک سال پیش برمی‌گردد که در لیگ ملت‌های اروپا مقابل سوئیس به شیوه‌ای غیرمنتظره به سوئیس باختند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بلژیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بلژیک تیم ملی بلژیک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!

 بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش در لیگ برتر بلژیک از هوش رفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (3 بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود 10 دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر 2023 برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل 27 بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال