Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از همراهی و حمایت قاطع برادران اهل تسنن استان از پلیس در وقایع روزهای اخیر تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "روح الامین قاسمی" در دیدار با ائمه جمعه اهل تسنن در شهرستان "گمیشان"، اظهار داشت: طی روزهای گذشته تجمعاتی در برخی نقاط کشور صورت گرفت که در این بین عده ای هنجارشکن و فریب خورده با اقدامات خود، چهره خبیث دشمنان نظام را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: برادران اهل تسنن از همان ابتدا با هوشیاری و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری یار و همراه نیروهای انتظامی و امنیتی بوده و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
سردار قاسمی خاطرنشان کرد: در این میان نقش ائمه جمعه بسیار موثر بوده و با روشنگری های خود در سطح جامعه، مانع از عملی شدن نقشه های شوم دشمنان شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به وحدت مثال زدنی در استان گلستان، گفت: اهل تسنن همواره در طول 40 سال گذشته ثابت کرده اند، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و اجازه نخواهند داد بیگانگان دخالتی در امور داخلی کشور داشته باشند.
در ادامه این دیدار ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان گمیشان و سیمین شهر، ضمن تقدیر از اقدامات به موقع و مقتدرانه نیروی انتظامی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه، حمایت قاطع خود از پلیس و سایر نهادهای امنیتی اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر برادران تسنن پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد

ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد