Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور میدانی پلیس در حوادث اخیر و تامین نظم و امنیت گفت: همکاری مردم با پلیس، مهم‌ترین راهکار پایداری نظم و امنیت در جامعه است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، آیت‌الله "رسول فلاحتی" در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان، روانشناسی اجتماعی در برقراری امنیت جامعه را بسیار اساسی و مهم قلمداد کرد و گفت: گیلان استانی با مردمان دیندار، نجیب، عفیف، محجوب و با فرهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه گیلان در طول تاریخ، شخصیت‌های برجسته و مهمی را به دنیا معرفی کرده است افزود: این استان به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، استانی ولایت‌مدار است.
آیت‌الله فلاحتی، حمایت از ساحت اهل بیت عصمت و طهارت را یکی از ویژگی‌های بارز مردم گیلان در طول تاریخ دانست و بیان داشت: استان گیلان، 8 هزار شهید در راه اعتلای جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.
وی با اعلام اینکه، حضور مؤثر و تلاش شبانه‌روزی پلیس در کنترل تجمعات و مقابله با هنجارشکنان و برهم‎‌زنندگان نظم و امنیت، مثال‌زدنی و در خور تقدیر است،گفت:خدمت در لباس نیروی انتظامی موجب روسفیدی در پیشگاه حق است و مردم به نیروی انتظامی، نگاهی روحانی و مقدس دارند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را پناهگاه خود می‌دانند تصریح کرد: حضور پلیس در هرجا و هر نقطه، موجب امنیت و آسایش خاطر مردم است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه، پلیس مجری قانون در جامعه است و حفاظت و ایجاد امنیت و ارتقاء آن به عهده نیروی انتظامی است، گفت: توجه مردم در همه ابعاد معطوف به عملکرد پلیس است و همه دستگاه‌ها و نهادها باید پلیس را در اجرای قانون و برقراری امنیت، حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان حضور به موقع و میدانی پلیس در تمامی عرصه‌ها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: خدمت پلیس به مردم، در واقع خدمت به جامعه اسلامی و حضرت ولی عصر (عج) است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همکاری مردم راهکار نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان