Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره دوم سلسله نشست‌های مطالعات اسلامی علوم انسانی از سوی مرکز تخصصی طوبی ویژه اساتید، طلاب سطح ۳ و ۴، دانشجویان ارشد و دکتری، پژوهشگران حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

موضوعات و اساتید دوره دوم عبارتند از:

۱. تفاوت‌های مبانی انسان‌شناختی در علوم اسلامی و مدرن/ ابراهیم علی‌پور (مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)

۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبانی الحاد در علوم مدرن/ میثم توکلی بینا (عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران)

۳. ظرفیت‌های علوم عقلی برای علوم انسانی اسلامی/ جهانگیر مسعودی (عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی)

۴. ظرفیت‌های فقه و اصول برای علوم انسانی  اسلامی/ حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی (استاد و پژوهشگر حوزه علمیه خراسان)

بر اساس این اطلاعیه زمان آخرین مهلت ثبت نام ۵ آذرماه ۹۸ است و علاقه مندان می بایست از طریق ارسال مشخصات به شماره: ۰۹۰۲۸۵۶۶۶۴۶ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 4776718

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم انسانی علوم انسانی اسلامی اسلامی سازی علوم انسانی نشست علمی کنفرانس وحدت اسلامی وحدت اسلامی علامه طباطبایی فلسفه مجمع عالی حکمت اسلامی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هفته وحدت نقد کتاب آیت الله جوادی آملی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد