Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان باید شاداب‌تر از گذشته بازی کنند، اما با همین تیم هم توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و مواجهه این باشگاه با مشکلات مالی اظهار داشت: مشکلات همیشه وجود دارد و دیدیم تیم در زمان برانکو از پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، اما پرسپولیس این فصل با مشکلات حاشیه‌ای روبه‌روست و این گریبانگیر باشگاه می‌شود. مدیران باشگاه باید مقابل اسپانسرها قوی‌تر عمل کنند و بتوانند امکانات بهتری بگیرند. انصاری‌فرد البته مدیری فوتبالی و آگاه به مدیریت است و می‌تواند به باشگاه کمک کند.

وی با بیان اینکه انصاری‌فرد مدیری فوتبالی و از اصول مدیریت آگاه است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، تصریح کرد: پیش از جذب کالدرون، باید بودجه مورد نیاز عقد قرارداد با او تأمین می‌شد، چون اگر پول مربی خارجی را ندهیم، او می‌رود و دود مشکلات در این صورت به چشم پرسپولیس می‌رود. باشگاه باید درآمدزا باشد و پول پرداختی اسپانسر هم هدر نرود. ما شاهد جذب بازیکنان بی‌کیفیتی بوده‌ایم که هزینه‌های بسیاری روی دست باشگاه گذاشتند و نیازی هم به آن نبود.

تماس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سیدجلال حسینی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد سرخپوشان تا پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: کالدرون مربی خوبی است و اگر فرصت داشته باشد، می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. پرسپولیس تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته و فاصله زیادی با قهرمانی ندارد. با این حال تیم نباید دچار مشکل اقتصادی شود. متأسفانه این موضوع روی مسائل فنی تأثیر می‌گذارد. بهترین راهکار این است که هزینه‌ها را کاهش دهند و بازیکنان بی‌کیفیت جذب نشوند. دیدیم بودیمیر و براندائو چه هزینه‌های گزافی روی دست باشگاه گذاشتند.

کلهر با اشاره به لزوم کسب درآمد درست از تیم‌های پایه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس می‌تواند از آکادمی خود، درآمد درست و خوبی داشته باشد و از این بابت خودکفا شود، اما چنین موضوعی را در باشگاه نمی‌بینیم. ما نگاه حرفه‌ای به فوتبال خود نداریم که این نگاه در افراد تصمیم‌گیرنده در فوتبال ایران بیشتر است. ما مربیان ایرانی داریم که حمایت نمی‌شوند و با کمترین هزینه،‌ بهترین نتایج را می‌گیرند. یحیی گل‌محمدی با شهر خودرو در صدر جدول است؛ آیا این مربی به کار پرسپولیس نمی‌آمد؟

وی ادامه داد: قلعه‌نویی هم سپاهان را متحول کرد و این اتفاق با هزینه‌های کمتر از جذب مربی خارجی رخ داد. هواداران هم باید در قبال مربیان داخلی صبور باشند و همان‌طور که از سرمربی خارجی حمایت می‌کنند، فرصت کافی را به مربی ایرانی بدهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شاگردان کالدرون تا پایان نیم‌فصل با تیم‌های پایین جدولی بازی می‌کنند، بیان کرد: بازی با ماشین‌سازی نشان داد دیدار با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است. پرسپولیس الان کار راحتی ندارد و باید شاداب‌تر بازی کند. این تیم در هفت هفته ابتدایی تنها پنج گل زد. با وجود اینکه کالدرون تیمش را نفوذی می‌چیند، اما مهاجمان چندان زهردار نبوده‌اند و نتوانسته‌اند ضربات آخر را به خوبی بزنند.

کلهر با انتقاد از مهاجم برزیلی پرسپولیس اظهار داشت: جونیور تا حالا جواب نداده و بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌توانند جایگزین او شوند. پرسپولیس از لحاظ بازیکن دچار مشکل نیست و در همه نقاط زمین، دو بازیکن تأثیرگذار دارد. بازیکنانی چون عالیشاه، ترابی، امیری و نعمتی می‌توانند در چند پُست بازی کنند و کمال کامیابی‌نیا را دارد که خیلی به تیم می‌تواند کمک کند. او در خیلی از بازی‌های سال‌های گذشته تأثیرگذار بوده و غیبت او در برخی بازی‌ها به چشم آمده است. نقاط ضعفی دارد که با تمرین بیشتر باید آن را برطرف کند.

تأمین منابع مالی برای پرداخت پول پرسپولیسی‌ها

وی با بیان اینکه پرسپولیس می‌تواند در خط حمله بازیکن بگیرد، گفت: جونیور که جواب نداده و جذب یک مهاجم خوب ایرانی می‌تواند به پرسپولیس خیلی کمک کند. تا حالا دیاباته در استقلال جواب داده است؛ بازیکنی که هم قدرت سرزنی دارد و روی زمین هم تأثیرگذار است. پرسپولیس به چنین بازیکنی نیاز دارد. اگر هم بازیکن جدیدی نگیریم، با همین بازیکنان می‌توانیم راه قهرمانی لیگ برتر را تا پایان فصل طی کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی گابریل کالدرون پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی گابریل کالدرون پرسپولیس یحیی گل محمدی گابریل کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما ۵ بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوسمار لی‌اولیورا شامگاه چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آن‌ها تشکر کنم؛ می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، برنامه داشتیم که حمله کنیم و گل بزنیم و شانس‌هایی هم داشتیم اما به جایی نرسید.

وی افزود: در بازی‌های بزرگ سخت است که به آن چیزی که می‌خواهید برسید؛ ما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم و برای خودمان بازی کردیم. شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما پنج بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و با روش‌های مختلف می‌توان بازی کرد. در جریان مسابقه توانستیم بازی را در زمین سپاهان کنترل کنیم، اما در دادن پاس آخر و جزئیات نتوانستیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. هرچند در شش بازی اخیر نسبت به پنج بازی قبل‌تر شانس بیشتری داشتیم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم. همچون هواداران‌مان ناراحت هستیم زیرا می‌توانستیم با برد به صدر جدول برسیم. هواداران می‌دانند که بازیکنان همه تلاش کردند و هر زحمتی که نیاز بود در زمین گذاشتند تا به نتیجه دلخواه برسند.

اوسمار اولیورا خاطرنشان کرد: بازی‌ها فشرده است و با سفرها و ریکاوری‌هایی که داریم کارمان سخت است، شاید آن‌طور که بخواهیم نتوانیم ریتم‌مان را نگه داریم، بازیکنان کار خودشان را خوب انجام دادند و در زمانی که ۱۰ نفره شدیم توانستند بازی را کنترل کنند. با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود. نسبت به هر بازی و شرایط تیم حریف بازی‌مان را می‌سنجیم. می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو موقعیت این فرصت را داشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: در بازی بعدی با نساجی باید روی نقاط قوت و ضعف آن‌ها کار کنیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بیشتر نفوذ کنیم و به کاری که می‌خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

کد خبر 749901

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان