Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم همدان در حضوری تماشایی در میدان اصلی شهر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، خواستار مجازات اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در کشور شدند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،  مردم ولایتمدار و انقلابی همدان صبح امروز با وجود بارش برف و برودت هوا خود را میدان اصلی شهر رساندند تا همگام و هم نفس با دیگر مردم انقلابی کشور ضمن حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، صف خود از اغتشاشگران را جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم دیار الوند در این حضور با شکوه ضمن قدردانی از نیروهای امنیت، انتظامی و دفاعی برای تامین امنیت و بازگرداندن آرامش به کشور، خواهان مجازات اغتشاشگران شدند.

مردم علیه اشرار|پاسخ قاطع مردم به اغتشاشگران در راهپیمایی باشکوه اردبیلی‌ها‌راهپیمایی مردم ولایت مدار خرم‌آباد در محکومیت اقدام آشوبگران آغاز شدالبرزی‌ها در محکومیت اقدامات عناصر آشوبگر  و مخل امنیت راهپیمایی می‌کنند‌

تظاهرات کنندگان همدانی با سردادن شعارهایی مبنی بر حمایت از قوه قضائیه برخورد قاطع این دستگاه با مفسدان اقتصادی و اخلال گران در بازار را از جمله مطالبات خود برشمردند.

مردم دارالجهاد با تاکید براینکه اعتراض به شرایط کنونی اقتصادی و معیشتی حق مسلم مردم است، اظهارات و اقدامات مداخله جویانه امریکا و کشورهای اروپایی درباره اتفاقات رخ داده در کشور را رفتاری خصمانه علیهخ ملت ایران توصیف کردند.

مردم دیار الوند با سردادن شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، ارتباط با آمریکا و رژیم غاصب اسراییل را خط قرمز مردم و نظام اسلامی بر شمردند.

مردم همدان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "صف آشوبگران از صف مردم جداست"، " مسئولین ذوق نکنید ما مخالف گرانی هستیم فقط به عشق رهبر آمده ایم" از دولت خواستند با نظارت دقیق و مستمر مانع از گرانی و تورم مضاعف در بازار شود.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها