Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جشنواره ورزشی بهار مهربانی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان گفت: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح سلامت و ترویج نشاط اجتماعی بانوان با همکاری هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد.
محمود قلی پور افزود: در این جشنواره 100نفر از بانوان با شیوه های علمی تشویق و ایجاد انگیزش خانواده به ورزش در قالب کارگاه آموزشی یک روزه آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: یکی از راه های ترویج شادی و نشاط در خانواده ها ورزش و فعالیت بدنی منظم است.
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه وبویراحمد گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه تأثیرگذارترین افراد برای گرایش افراد خانواده به انجام فعالیتهای ورزشی هستند و برپایی این کارگاه ها در فصول مختلف سال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان هم گفت: یافته های جدید علمی نشان می دهد افرادی که روزانه بیش از15دقیقه ورزش منظم انجام می دهند سیستم ایمنی سالم داشته و در نتیجه کمتر به بیماریهای مختلف مبتلا می شوند.
علوی گفت: انجام فعالیتهای معمول روزانه جزء ورزش محسوب نمی شود و یکی از اهداف عالی ورزش توسعه وگسترش سلامتی است.
گفتنی است در این جشنواره از16نفر از فعالترین افراد شرکت کننده در این کارگاه تجلیل شد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جشنواره ورزشی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند