Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت و پشتیبانی سران آمریکایی از مردم ایران ادعا و دروغی بیش نیست ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: ملت فهیم ایران و مردم مدافع و مرزدار استان کردستان هیچ‌گاه به بیگانگان تکیه نکرده اما عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت کنونی، راه حقیقی بیان مطالبات را با بی‌راهه اشتباه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ضدانقلاب دشمن کُرد و هیچ‌گاه خواهان ترقی و پیشرفت کشور نیستند، افزود: مردم و جوانان کردستانی هیچ‌گاه به دشمنان اعتماد نکرده و همیشه راه خود را از افکار و اهداف آنان جدا کرده‌اند چراکه آنان غیر از برهم زدن امنیت کشور، ویرانی و نابودی این دیار هدفی دیگر ندارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی سران آمریکایی از مردم ایران ادعا و دروغی بیش نیست، تصریح کرد: سؤال اینجاست ضدانقلاب و دشمنان که همواره دم از حقوق شهروندی می‌زنند، در زمان بمباران مردم ایران و اکنون که اشرار اماکن و اموال عمومی و اموال مردم را تخریب و به غارت برده، کجایند؛ چرا زبان به کام گرفته و غمخوار کُرد نیستند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با حمایت ضدانقلاب در کشور اتفاق افتاد، گفت: براساس فرموده قرآن و مفاد قانون دین و اسلام ضرررساندن به مملکت، تخریب اماکن و اموال عمومی و اموال مردم جایز نبوده و مورد قبول اسلام و وجدان بشریت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: اغتشاشات اخیر طراحی منافقان و آمریکا بودفرمانده ‌سپاه کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: صف مردم از اغتشاشگران جداست / "امنیت و آرامش" در کردستان برقرار است‌معاون سیاسی استاندار کردستان: کشته‌ شدن 15 نفر در اغتشاشات مریوان کذب محض است

ماموستا رستمی بیان کرد: انتقاد و اعتراض باید سازنده و مسالمت‌آمیز باشد، نه اینکه عده‌ای اشرار به بهانه حمایت از مردم اقدام به هرج و مرج، تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی کشور بزنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران و مردم آگاه استان کردستان علی رغم همه مشکلات و گرانی‌ها، وفاداری خود را به نظام و رهبری کم نکرده بلکه اراده آنان روز به روز قوی‌تر می‌شود، اما باید دولتمردان نیز برای نظارت کامل بر بازار، جلوگیری از گرانی و افزایش قیمت سایر کالاها تمام همت را به‌کار گیرند.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید همواره حافظ مملکت خود باشیم، خاطرنشان کرد: مردم با مشکل مواجه‌اند و باید مسئولان دلسوزانه نسبت به رسالت خود اقدام کرده و از ضرررسان به اموال عمومی و اموال مردم جلوگیری شود.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند