Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه سارق مسلحی که با شلیک گلوله ۲ دانش‌آموز دلگانی را مجروح کرده بودند با تلاش پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: ۱۳ آبان سالجاری سه  فرد موتورسوار در شهر دلگان با صورت‌های پوشیده در مسیر حرکت دانش‌آموزان به مدرسه، سد راه ۲ دانش‌آموز دبیرستانی شده و با تهدید اسلحه کمری قصد سرقت گوشی‌های تلفن همراه آنان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سارقان که با مقاومت این ۲ دانش‌آموز روبه رو شده بودند با شلیک گلوله آنها را از ناحیه ران پا مجروح و متواری می‌شوند.

 جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی دلگان تحقیقات خود را برای دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و انجام یکسری اقدامات تخصصی متهمان را که سه جوان ۲۶،۲۵ و۲۳ ساله بودند را شناسایی کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: با توجه به متواری بودن متهمان تلاش برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه یافت که در نهایت روز گذشته تیم رسیدگی کننده به پرونده با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر دلگان با هماهنگی قضائی در سه عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: با دستگیری متهمان و اعتراف آنان به بزه ارتکابی ، اسلحه کلت کمری استفاده شده در این تیراندازی نیز که داخل یک ساختمان مخروبه در نزدیکی منزل یکی از متهمان مخفی شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حفظ جان و مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افرادی شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

 

بیشتر بخوانید: افتتاح ۴۱ مرکز سلامت و ۵ مدرسه احداث شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان/ تحت پوشش قرارگرفتن 60هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل ۲۴ کلاس درس همزمان با هفته وحدت در سرباز افتتاح شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی دانش آموز سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌های مترو

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر