Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:28:16 GMT

ستاره غیر منتظره مقدماتی یورو کدام بازیکن بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۸۱۱

ستاره غیر منتظره مقدماتی یورو کدام بازیکن بود؟

در این گزارش به بررسی آمار تیمی و فردی در رقابت های مقدماتی یورو 2020 می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی یورو 2020 دیشب به پایان رسید و 20 صعود خود را به رقابت های جام ملت های اروپا قطعی کردند. همچنین چهار تیم دیگر نیز بعد از برگزاری مسابقات پلی آف راهی رقابت های یورو خواهند شد تا تکلیف 24 تیم حاضر در این رقابت ها به طور کامل مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر چه رقابت های مقدماتی یورو 2020 در 10 گروه پنج یا شش تیمی برگزار شد اما با این وجود پی بردن به آمارهای گروهی و فردی این رقابت ها خالی از لطف نخواهد بود که در این گزارش قصد داریم به آن ها بپردازیم.

 

یک مقدماتی یورو پر گل

 

250 بازی در رقابت های مقدماتی یورو 2020 انجام شد که مجموعا 801 گل در آن ها به ثمر رسید. همچنین آمار هر 29 دقیقه یک گل و میانگین 3.20 گل در هر بازی برای این رقابت ها به ثبت رسید. نکته جالب دیگر این که بیشترین گل بین دقیقه 76 تا 90 به ثمر رسیده که تعداد آن 151 گل بوده است.

 

 

 

 

مقتدر ترین تیم ها

 

دو تیم بلژیک و ایتالیا موفق شدند با اقتدار کامل به رقابت های یورو 2020 صعود کنند. هر دوتیم در هر 10 بازی خود به پیروزی رسیدند و با 30 امتیاز امتیاز کامل صعود خود را به رقابت های یورو 2020 قطعی کردند.

 

بهترین و بدترین خط حمله

 

بلژیک با 40 گل زده بهترین خط حمله رقابت های مقدماتی یورو 2020 را از آن خود کرد. همچنین بعد از بلژیک، انگلیس و ایتالیا با 37 گل زده حضور دارند. همچنین تیم ملی سن مارینو با یک گل زده بدترین خط حمله این رقابت ها را از آن خود کرد.

 

 

 

 

بهترین و بدترین خط دفاعی

 

دو تیم بلژیک و ترکیه تنها با 3 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی رقابت های مقدماتی یورو 2020 هستند. همچنین سن مارینو با 51 گل خورده بدترین خط دفاعی رقابت های مقدماتی یورو را از آن خود کرده است.

 

 

تیم های بدون شکست و بدون پیروزی

 

تیم های اوکراین، دانمارک، اسپانیا، بلژیک و ایتالیا در رقابت های مقدماتی یورو متحمل هیچ شکستی نشدند. همچنین تیم های مونته نگرو، لتونی، استونی، جبل الطارق، آذربایجان، سن مارینو و لیختن اشتاین بدون پیروزی رقابت ها را به اتمام رساندند.

 

بیشترین موقعیت سازی

 

تیم ملی اسپانیا با ایجاد 227 موقعیت گل از این نظر بهترین بود. بعد از لاروخا، بلژیک و روسیه با 207 ایجاد موقعیت حضور دارند.

 

 

 

 

بیشترین درصد مالکیت توپ

 

اسپانیا با میانگین 70 درصد، بهترین تیم از لحاظ حفظ توپ بوده است. بعد از اسپانیا، فرانسه با 68 درصد و ایتالیا با 65 درصد میانگین مالکیت توپ حضور دارند.

 

 

 

 

 

بهترین گلزن

 

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، با 12 گل زده بهترین گلزن رقابت های مقدماتی یورو 2020 لقب گرفت. همچنین کریستیانو رونالدو نیز با 11 گل زده پشت سر هری کین قرار گرفته است.

 

 

 

 

بیشترین پاس گل

 

ممفیس دیپای، مهاجم تیم ملی هلند، با ارسال 8 پاس گل بهترین بازیکن از این نظر در رقابت های مقدماتی یورو بود. نکته جالب این که رحیم استرلینگ، ادن هازارد، آنتوان گریزمان و کوین دی بروینه هرکدام با 7 پاس گل پشت سر دیپای قرار گرفته اند.

 

 

 

 

بیشترین سیو دروازه بانان

 

هنری بونلو، دروازه بان تیم ملی مالت، با 49 مهار توپ بیشترین سیو را در میان تمام دروازه بانان حاضر در مقدماتی یورو 2020 داشته است. این دروازه بان در باشگاه والتا در کشور مالت توپ می زند.  هر چند که مالت در گروه خود در رتبه ششم قرار گرفت اما بونلو عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد. مالت 27 گل دریافت کرد اما قطعا اگر بونلو درون دروازه این تیم حضور نداشت بر تعداد این گل ها افزوده می شد.

 

 

 

 

بیشترین دقت پاس

 

جاشوا کیمیچ، مدافع تیم ملی آلمان، با 897 پاس صحیح از این نظر بهترین بود. بعد از کیمیچ، توبی آلدرویرلد با 885 و جورجینیو با 822 پاس صحیح حضور دارند.

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات روز جمعه به میزبانی دبی امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088040

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!