Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:58:22 GMT

سلامت دندان ها نباید با کارهای زیبایی به خطر بیافتد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۹۴۱

سلامت دندان ها نباید با کارهای زیبایی به خطر بیافتد

به گزارش خبرنگار مهر، علی یزدانی، صبح چهارشنبه در سمینار اصول زیبایی در دندانپزشکی که از ۲۹ آبان تا یکم آذر ۹۸ در سالن تلاش برگزار می شود، افزود: این سمینار مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان است.

وی با اشاره به 30 سخنرانی در این سمینار سه روزه، گفت: برگزاری این رویداد علمی دو فایده دارد، نخست اینکه همکاران دندانپزشک با تازه های علمی در این رشته آشنا می شوند و دیگر اینکه، از امتیاز بازآموزی برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در ادامه به موضوع کارهای زیبایی در دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: درمان دندان ها جدا از کار زیبایی نیست، زیرا باید به گونه ای درمان های دندانپزشکی انجام شود که دندان ها به حالت طبیعی در آیند. بنابراین، زیبایی، لازمه درمان دندانپزشکی است.

دبیر علمی سمینار اصول زیبایی در دندانپزشکی، با عنوان این مطلب که سفید کردن دندان ها در بین خانم های ایرانی در حال تبدیل شدن به مد است، گفت: سفید کردن دندان ها، نکات دیگری هم دارد که باید به آنها توجه شود.

یزدانی افزود: در کارهای زیبایی دندانپزشکی، سلامت دندان ها نباید به خطر بیافتد و موضوعی که در سفید کردن دندان ها باید به آن توجه داشت، عدم تراش دندان ها است و یا اینکه حداقل تراش صورت بگیرد. زیرا، سلامت دندان ها مقدم بر زیبایی است.

کد خبر 4776702 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: دندانپزشکی سازمان نظام پزشکی بهداشت دهان و دندان وزارت بهداشت دیابت دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سرطان درمان ناباروری دندانپزشکی داروسازی آلودگی هوا ریسک بیماری قلبی افسردگی دانشگاه علوم پزشکی تهران تجهیزات پزشکی سازمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» در آستانه روز ملی خلیج فارس توسط بنیاد ایران‌شناسی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در تالار شهید سلیمانی این بنیاد برگزار می‌شود.

سمینار مذکور با حضور محمدحسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، سیده راضیه یاسینی معاون پژوهشی این مجموعه، محمدرضا باقری سفیر سابق ایران در ترکیه، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در امارات، رامین مهمان‌پرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان، سید مهدی میرابوطالبی سفیر سابق ایران در فرانسه و سید محمدحسین ملائک سفیر سابق ایران در جمهوری چین همراه است.

منافع کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس؛ همگرایی‌ها و واگرایی‌ها، بلوک غرب و بازبینی بازی بزرگ جدید در خلیج‌فارس، جایگاه خلیج‌فارس در ژئواستراتژی روسیه نوین و راهبرد چین در خلیج‌فارس؛ تاجر موازنه‌گر در این سمینار بررسی می‌شوند.

سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» روز یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار شهید سلیمانی بنیاد ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088357 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری