Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۱۵۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان گفت: تا کنون یکهزار و ۱۷۵ واحدمسکونی از سوی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده استان تعمیر و تحویل مردم شده است. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج اظهارداشت: امسال بسیج در چهلمین سالگرد خود قرار دارد و برنامه‌های این هفته را با شعار « خدمت، جهاد و شهادت» برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری 2 هزار و 157 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان گفت: این برنامه‌ها در 289 عنوان و 7 سرفصل پیش‌بینی شده است که از این تعداد 336 برنامه شاخص و 40 برنامه نیز به صورت محوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای استان ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، برنامه‌های فرهنگی و هنری، دفاعی و رزمی، ورزشی، نظام تربیتی شجره طیبه صالحین، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و غیره برگزار خواهد شد.

سمنان| بیش از 200 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در دامغان برگزار می‌شود800 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل برگزار می‌شودزاهدان| بیش از 1600 برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شودوی گفت: در این هفته 2 هزار نشست حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج، 120 نشست بصیرتی و 200 محفل انس با قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

برپایی 30 نمایشگاه هنری، برگزاری 40 یادواره شهید از جمله یادواره شهدای اهل سنت، یادواره 281 شهید ورزشکار، یادواره 600  شهید فرهنگی و دانش‌آموز و یادواره یکهزار و 200 شهید بسیجی استان گلستان، رزمایش شکوه و اقتدار در 5 آذر، برگزاری جشن‌های محله رضویون، پیاده‌روی منتظران ظهور در مراوه‌تپه، افتتاح 25 پایگاه مقاومت بسیج و 9 مرکز قرآنی، کلنگ‌زنی المان شهدای خدمت و رونمایی از جاده ایثار گمیشان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

سردار معروفی با بیان اینکه امسال 4 میلیارد تومان برای اهدای جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت در نظر گرفته شده است، گفت: 100 سری جهیزیه در هفته بسیج به زوج‌های جوان اهدا می‌شود و 300 سری دیگر نیز تا پایان سال بین زوج‌های جوان کم‌بضاعت توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام 250 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده استان گلستان در قالب برنامه‌های بسیج سازندگی افزود: تعمیر و بازسازی یکهزار و 620 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان از سوی بسیج در حال انجام است که یکهزار و 175 واحد تحویل مردم شده و بازسازی بقیه واحدها نیز در 10 روز آینده به اتمام می‌رسد. همچنین ساخت 300 واحدمسکونی دیگر نیز در این مناطق در دستور کار قرار دارد که برنامه ما تحویل این واحدها در دهه فجر است.

فرمانده سپاه نینوای استان یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج را ایجاد و راه‌اندازی 100 عرصه اقتصادمقاومتی اعلام کرد و گفت: یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی این طرح‌ها پرداخت شد که زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین در این هفته 250 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در استان کلنگ‌زنی و 250 صندوق قرض‌الحسنه نیز در روستاها راه‌اندازی می‌شود.

سردار معروفی در ادامه مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن را از مولفه‌های اصلی بسیج و سپاه برشمرد و گفت: بسیج یک تفکر، جریان و آرمان بوده که به دنبال انجام رسالت انسانی و انقلابی خود هستند. بسیج از مردم، با مردم و برای مردم و سد بلای انقلاب و ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج صرفاً یک مرکز نظامی نیست بلکه یک فکر، ایده و آرمان در انقلاب اسلامی است که برکات آن از بدو تشکیل تا کنون برکسی پوشیده نیست. بسیج در زمینه‌های فرهنگی، دفاعی و رزمی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی، اقتصادمقاومتی و غیره در حال فعالیت بوده و امروز خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز ریشه دوانده است.

فرمانده سپاه نینوای استان تأکید کرد: امروز برای نظام‌ اسلامی خود نیاز به عباس، عمار، مالک و زینب انقلاب داریم.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته گفت: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

او بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

او به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف افزود: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود