Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تاکنون پنج دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته لغو شده است. سازمان لیگ تا امروز (چهارشنبه) چیزی از لغو سه بازی باقیمانده در روزهای یکشنبه و دوشنبه به میان نیاورده است.

بیشتر بخوانید: دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان لغو شد

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که تیمش باید روز یکشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود، در این خصوص گفت: به عنوان یک مدیر ورزشی خودم را موظف می دانم که ابتدا به امنیت کشور احترام بگذارم و در این مورد هیچ بحثی نیست ولی از سوی دیگر نمی توانم ببینم که برای یک بازیکن یا یک هوادار در استادیوم اتفاقی رخ بدهد چون وظایف اجتماعی هم بر دوش ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظیفه سازمان لیگ هم این است که مسابقات را با شرایط یکسان برگزار و شعار بازی جوانمردانه را رعایت کند. بنابراین یا هیچ مسابقه ای روز یکشنبه برگزار نشود و یا تمام مسابقات حتی دیدارهای لغو شده باید روز یکشنبه برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: اگر قرار باشد ما با ذوب آهن در روز یکشنبه بازی کنیم یعنی این که امنیت کافی برقرار است و شرایط عادی است. بنابراین سایر تیم ها هم باید در همین روز بازی کنند.

دیدارهای لغو شده لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

* گل گهرسیرجان – ماشین سازی تبریز 
* پارس جنوبی جم – پیکان تهران
* تراکتورسازی تبریز- شهر خودرو مشهد
* صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان
* پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان

زمان برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد. 

برنامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر که برگزار خواهد شد به شرح زیر است:

* ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان - یکشنبه ۳ آذر - ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه فولادشهر
* سایپا تهران - شاهین شهرداری بوشهر - یکشنبه ۳ آذر - ساعت ۱۶:۱۵ - ورزشگاه شهدای شهر قدس
* نساجی مازندران - استقلال تهران - دوشنبه ۴ آذر - ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لغو بازی های لیگ برتر اعتراضات به گرانی بنزین لیگ برتر فوتبال سعید اذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام روز یکشنبه در دیداری حساس در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف همدیگر می‌روند. هر دو تیم در روند ضعیفی به سر می‌برند و این دیدار بهترین فرصت برای بازگشت به روزهای خوب است. آنگه پوستکوگلو که تیمش شب گذشته مقابل چلسی متحمل شکست ۲-۰ شد، در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

آپدیتی از وضعیت مصدومان؟
در حال حاضر چیزی مشخص نیست. بنابراین صحبت درباره آن کمی سخت است. امروز بعدازظهر نتایج بهتری خواهیم داشت. البته فکر نکنید که چیز مهمی مشخص می‌شود اما قطعا وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

کند شدن روند پیشرفت تاتنهام؟
هر شغلی که داشته‌ام بخش‌های سختی داشته است، گاهی اوقات در وسط، شروع و پایان. هیچ چیز من را شگفت‌زده نمی‌کند. یک باشگاه اینطور رشد می‌کند. همیشه همه چیز آرام نیست. باید از این زمان‌ها هم گذشت.

رویارویی با کلوپ؟
مطمئناً روزی او را می‌بینم که او خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال بازگشته است. او در چنین باشگاه بزرگی توانست سبک و فلسفه خود را به تصویر بکشد و موفقیت را به ارمغان بیاورد.

بازی یکشنبه با لیورپول؟
شرایط ما طوری است که باید این بازی و دیگر بازی‌هایمان تا پایان فصل را ببریم. متاسفانه در مقطع نامناسبی افت کرده‌ایم و شرایط برای بازگشت سخت است اما چاره‌ای جز تلاش و سخت‌کوشی برای بازگشت نداریم.

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم