Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@10:56:19 GMT

رحمت الهی در 12 شهرستان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۵۲۰

رحمت الهی در 12 شهرستان خراسان رضوی

باران از شب گذشته تاکنون ۱۲ شهرستان خراسان رضوی را فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص اظهار کرد: در این مدت در شهرستانهای سبزوار، مشهد، نیشابور، کاشمر، بجستان، فریمان، خواف، جغتای، بردسکن، تایباد، چناران و کلات باران باریده است که بیشترین میزان بارش در سبزوار به میزان پنج میلی متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا آهنگرزاده افزود: هم اکنون بارش باران در برخی از شهرستانهای خراسان رضوی نظیر کلات و جغتای ادامه دارد.

وی ادامه داد: بارش‌ رگباری باران که از دوشنبه‌ شب در خراسان رضوی آغاز شده است از امروز تا پایان هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارشها امروز و فردا به صورت برف و باران بیشتر مناطق خراسان رضوی را در بر می گیرد اما روز جمعه در مناطق شمالی استان جریان دارد که طی این مدت آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق مختلف استان بر اثر این بارندگی‌ها پیش‌بینی شده است.

آهنگر زاده با اشاره به تداوم کاهش دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده افزود: بیشنیه دمای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش دارد و روز پنج شنبه به چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای امشب مشهد دو درجه زیر صفر است که در روزهای ابتدایی هفته آینده بین پنج تا ۶ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آهنگر زاده افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای سبزوار و تایباد خراسان رضوی با سرعت  ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

بیشتر بخوانید: بارشهای رگباری خراسان رضوی را فرا می گیرد جمعه خراسان رضوی بارانی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد وزش باد هواشناسی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم

چند روزی است سامانه بارشی در کشور تشدید یافته و بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها با بارش باران و تگرگ همراه شده اند. روستای توآباد از توابع استان قزوین به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد در طول سال اغلب با بارش برف و باران همراه است و در این روز‌ها میزبان بارش رحمت الهی شده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - قزوین

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کاهش دمای هوا در استان
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم